وام ویژه شهریه برای دانشجویان پیغام نور

به گزارش وبلاگ زیبا، مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: سال جاری اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیغام نور تسهیلات خرید مسکن به مبلغ 200 میلیون تومان با بازپرداخت 10 ماهه دریافت می نمایند.

وام ویژه شهریه برای دانشجویان پیغام نور

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ زیبا، حجت الله صیدی مدیر عامل بانک صادرات ایران در گفت وگو با فارس با بیان اینکه مهمترین بخش در توسعه ، مقوله آموزش است، گفت: بانک صادرات ایرات در طول زمان فعالیت خود در توسعه کشور نقش آفرینی نموده و برای رونق فراوری گام های خوبی برداشته است، یکی از گام هایی که بانک صادرات در تعالی آموزش عالی برداشته، برطرف بخشی از بار اقتصادی کارکنان و اساتید دانشگاهی است به طوری که تعداد زیادی از اساتید و اعضای هیأت علمی می توانند تسهیلات خوبی را برای یاری خرید مسکن دریافت نمایند .

وام مسکن 200 میلیونی برای اعضای هیأت علمی پیغام نور

وی اضافه نمود: یکی از گام هایی که بانک صادرات در تعالی آموزش عالی برداشته ، برطرف بخشی از بار اقتصادی اساتید دانشگاهی است به طوری که تعداد زیادی از اساتید و اعضای هیأت علمی می توانند تسهیلات خوبی را برای یاری خرید مسکن به مبلغ 200 میلیون تومان با بازپرداخت 10 ماهه دریافت نمایند .

صیدی اضافه نمود: سال جاری قشر عظیمی از کارکنان دانشگاهی می توانند تحصیلات مختلفی را از بانک دریافت نمایند به طوری که این افراد می توانند تسهیلاتی را با نرخ ترجیحی 13 درصد و تا سقف 50 میلیون تومان دریافت نمایند .

میزان پرداخت وام دانشجویی در بانک صادرات

مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: این بانک تسهیلات ویژه ای را برای پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیغام نور در نظر گرفته است، به طوری که برای مقطع کارشناسی 8 میلیون و 500 هزار تومان وام می دهد و برای کارشناسی ارشد 12 میلیون و 500 هزار تومان و در برای مقطع دکتری هم 67 میلیون و 500 هزار تومان تسهیلات پرداخت می گردد .

صدورکارت بانکی ویژه دانشگاهیان

وی در خاتمه گفت: بانک صادرات ایران برای خانواده بزرگ دانشگاه پیغام نور کارت های بانکی ویژه ای را صادر می کندکه به غیر از استفاده عمومی آنها بتوانند استفاده اختصاصی داشته باشند .

،

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وام ویژه شهریه برای دانشجویان پیغام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام ویژه شهریه برای دانشجویان پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید