واکنش تند خبرنگار سی ان ان به سخنگوی کاخ سفید

به گزارش وبلاگ زیبا، خبرنگار سی ان ان در واکنش به انتقاد سخنگوی کاخ سفید از رسانه های این کشور در خصوص پوشش بعضی تحولات گفت: شما به عنوان سخنگوی کاخ سفید خودتان هر روز در حال دروغ پراکنی هستید.

واکنش تند خبرنگار سی ان ان به سخنگوی کاخ سفید

به نقل از تارنمای بوستون، کلی مکننی سخنگوی کاخ سفید روز گذشته طی کنفرانس خبری با اشاره به پوشش خبری در خصوص تحقیقات در خصوص فعالیت های اقتصادیاتی پسر جو بایدن گفت: خوش به حال انهایی که همیشه ماجرا آن چنان که هست و حقیقت دارد و نه اطلاعات نادرست مرتبط با روسیه را پوشش می دهند.

پس از این اظهارنظر سخنگوی کاخ سفید، جیم آکوستا خبرنگار سی ان ان خطاب به این مقام کاخ سفید گفت: خانم مکننی این ریاکاری از سوی شما نیست که دیگران را به ارائه اطلاعات غلط و دروغ پراکنی متهم می کنید زمانیکه خود شما هر روز این کار را انجام می دهید؟

بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا در دوره اول مناظره با ترامپ در خصوص تخلفات پسر خود هانتر بایدن اعلام نمود که هیچ پرونده و تحقیقاتی در خصوص وی در جریان نیست و وی هیچ تخلف اقتصادی ندارد این در حالی است که هانتر بایدن پسر رییس جمهوری منتخب آمریکا هفته گذشته از به جریان افتادن تحقیقات در خصوص موضوع اقتصادیات های وی اطلاع داد. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "واکنش تند خبرنگار سی ان ان به سخنگوی کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند خبرنگار سی ان ان به سخنگوی کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید