ورود راکیتیچ هم نتوانست PSG را به فروش نیمار متقاعد کند

به گزارش وبلاگ زیبا، هافبک کرواتی که قهرمان فرانسه به خریدنش راغب بود هم نتوانست این باشگاه را برای پس فرستادن نیمار به نوکمپ راضی کند.

ورود راکیتیچ هم نتوانست PSG را به فروش نیمار متقاعد کند

به گزارش وبلاگ زیبا، نشریه اکیپ در خبری اختصاصی، مدعی شده است که تازه ترین کوشش باشگاه بارسلونا برای برگرداندن نیمار به نوکمپ هم نافرجام بوده است.

طبق اعلام این روزنامه فرانسوی، بعد از رد شدن پیشنهاد اول بارسلونا از سوی پاریسی ها برای معاوضه نیمار با فیلیپه کوتینیو به علاوه دمبله، بارسلونا بسته پیشنهادی جدیدی ارائه نموده که شامل کوتینیو و ایوان راکیتیچ به علاوه 40 میلیون یورو بود اما این پیشنهاد هم از سوی باشگاه فرانسوی که فقط و فقط بر دریافت حداقل 222 میلیون یورو (همان رقمی که دو سال پیش نیمار را از بارسلونا خرید) تأکید دارد، رد شد.

PSG با وجود آنکه سال گذشته به خرید ایوان راکیتیچ تمایل نشان داده بود، حاضر نشد پیشنهاد بارسلونا را که شامل این هافبک کروات می شد، بخرد. اکیپ نوشته است که پیشنهاد جدید بارسلونا به صورت کتبی و رسمی نبوده و صرفاً به صورت لفظی به قهرمان لوشامپیونه ارائه شده اما لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن بر موضع قبلی خود تأکید نموده و گفته فقط به صورت نقدی حاضر به فروش هموطنش خواهد شد. این در حالیست که باشگاه بارسلونا به خاطر پرداخت 120 میلیون یورو فسخ قرارداد آنتوان گریزمان به اتلتیکومادرید، محدودیت های اقتصادی دارد که به این باشگاه اجازه ولخرجی دیگری را برای پس دریافت نیمار نمی دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ورود راکیتیچ هم نتوانست PSG را به فروش نیمار متقاعد کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود راکیتیچ هم نتوانست PSG را به فروش نیمار متقاعد کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید