وزنه برداری قهرمانی دنیا، برخواه: زحمات مان بی نتیجه ماند، خیلی امیدوار به کسب نتایج خوب در این مسابقات هستیم

به گزارش وبلاگ زیبا، سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با انتقاد از عدم اعزام برخی از نفرات به مسابقات جهانی تاکید نمود: اخیراً متوجه شدیم که اسامی کامل به فدراسیون جهانی ارسال نشده و زحمات مان بی نتیجه ماند.

وزنه برداری قهرمانی دنیا، برخواه: زحمات مان بی نتیجه ماند، خیلی امیدوار به کسب نتایج خوب در این مسابقات هستیم

محمدحسین برخواه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی وبلاگ زیبا به ترکمنستان, درباره وضعیت تیم ملی ایران در مسابقات دنیای وزنه برداری گفت: اولین جلسه تمرینی را امروز (شنبه) با حضور کلیه اعضای تیم برگزار کردیم. خداراشکر همه ملی پوشان از وضعیت خوبی برخوردار هستند و خیلی امیدوار به کسب نتایج خوب در این مسابقات هستیم.

وی درباره وضعیت وزنه برداران تیم ملی, اضافه کرد: خداراشکر بچه ها وضعیت خوبی دارند. ما برای بچه هایی که اواخر هفته مسابقه دارند, فردا یک تمرین نسبتاً سنگینی را خواهیم داشت و ا ن شالله امیدوارم تمرین فردا هم به بهترین نحو انجام گردد و بچه ها با بهترین شرایط خوبی روی تخته حاضر شوند. وضعیت نفرات خوب و همان طور که گفتم به کسب نتایج خوب امیدوار هستیم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران درخصوص وضعیت حسین سلطانی که فردا به عنوان نخستین نماینده ایران در دسته 73 کیلوگرم روی تخته می رود, مطرح کرد: این اولین حضور سلطانی در تیم ملی بزرگسالان است و این وزنه بردار با 19 سال طبیعتاً کار دشواری را دارد. سال آینده هم این وزنه بردار در رده سنی جوانان حضور خواهد داشت و ان شالله او بتواند همانطور که در رده های پایه موفق بود در این مسابقات نیز خیلی خوب و پر قدرت ظاهر گردد و بتواند نماینده شایسته ای برای ایران باشد. به هرحال همین که بتواند رکورد های تمرینی اش را تکرار کند و بتواند برای تیم امتیازات خوبی بگیرد, این برای ما کفایت می نماید.

محمد حسین برخواه در مورد اینکه پیش از این قرار بوده تیم ملی ایران در این مسابقات 10 نماینده داشته باشد, اما چرا با 8 وزنه بردار به مسابقات دنیای اعزام شده است, گفت: اوایل مردادماه ما لیست مقدماتی برای شرکت در مسابقات دنیای را به فدراسیون دنیای اعلام کردیم. پیش بینی می کردیم که برخی از نفرات شاید نخواهند در مسابقات دنیای حضور پیدا نمایند برای همین ما تعداد بیشتری از لیست در اردو ها حضور داشتند . هدف از حضور این وزنه برداران در ماه های شهریور, مرداد و مهر فقط حضور در مسابقات قهرمانی دنیا بود.

وی ادامه داد: طبیعتاً باید اسامی این نفرات از طرف کمیته روابط بین الملل فدراسیون به روزرسانی می شد و در سیستم آدامز فدراسیون دنیای که مربوط به ضد دوپینگ است نام آنها وارد می شد که متاسفانه این کار در آن مقطع زمانی انجام نشد. اواخر مرداد ماه و در تاریخ چهاردهم آگوست اسامی این نفرات خصوصاً همایون تیموری و علیرضا سلیمانی به سیستم فدراسیون دنیای وارد شد، درحالی که آن زمان کار از کار گذشته بود و دیگر دیر شده بود.

وی درخصوص اینکه آیا نفرات غایب در مسابقات دنیای شانس کسب مدال داشته اند یا خیر, گفت: علیرضا سلیمانی وضعیت خوبی داشت. البته محمد زارعی هم در اویل سال در اردو حضور داشت و دوباره شهریورماه به اردو اضافه شد که این وزنه بردار نیز عملاً از حضور در مسابقات به دلیل دیر ارسال شدن اسامی به فدراسیون دنیای باز ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وزنه برداری قهرمانی دنیا، برخواه: زحمات مان بی نتیجه ماند، خیلی امیدوار به کسب نتایج خوب در این مسابقات هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری قهرمانی دنیا، برخواه: زحمات مان بی نتیجه ماند، خیلی امیدوار به کسب نتایج خوب در این مسابقات هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید