11 هزار و 141 داوطلب آزمون دکتری در اصفهان با هم رقابت می نمایند

به گزارش وبلاگ زیبا، خبرنگاران/اصفهان رئیس ستاد برگزاری آزمون های دانشگاه اصفهان گفت: آزمون دکتری 99 روز پنج شنبه- نهم مرداد ماه به طور همزمان با سراسر کشور در چهار حوزه امتحانی در استان اصفهان برگزار می گردد.

11 هزار و 141 داوطلب آزمون دکتری در اصفهان با هم رقابت می نمایند

محمدرضا ایروانی در گفت و گو با وبلاگ زیبا با اعلام این مطلب، اظهار کرد: آزمون ورودی دوره های دکتری تخصصی (Ph.D) سال 99 در هشت گروه آموزشی و 345 کد رشته امتحانی روز پنجشنبه نهم مرداد ماه با رقابت 179 هزار و 704 داوطلب در 143 حوزه امتحانی در 60 شهرستان کشور به طور همزمان برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: در آزمون ورودی دوره های دوره های دکتری تخصصی سال 99، تعداد 11 هزار و 141 داوطلب در 4 حوزه امتحانی استان اصفهان در شهرهای اصفهان و کاشان با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد شرکت نماینده در استان اصفهان، 5429 (48.73 درصد) نفر زن و 5712 (51.27 درصد) نفر مرد هستند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری آزمون در اصفهان، توضیح داد: 10 هزار و 150 داوطلب (5015 داوطلب زن و 5135 داوطلب مرد) شهر اصفهان در 3 حوزه امتحانی دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانی در این آزمون شرکت می نمایند و دیگر داوطلبان استان اصفهان در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان با هم به رقابت می پردازند.

رئیس ستاد برگزاری آزمون های دانشگاه اصفهان، اضافه نمود: کارت شرکت در آزمون دکتری تخصصی 99 از روز دوشنبه، 6 مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان تا روز چهارشنبه 8 مرداد می توانند پرینت کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.

ایروانی اضافه نمود: داوطلبان بعد از دریافت کارت ورود به جلسه از صحت اطلاعات درج شده بر روی کارت اطمینان حاصل نمایند و در صورت مغایرت اطلاعات با مراجعه به باجه های برطرف نقص نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند. همچنین باجه برطرف نقص کارت شرکت در آزمون دکتری تخصصی استان اصفهان (بجز شهرستان کاشان) از صبح روز سه شنبه هفتم مرداد تا صبح روز پنجشنبه نهم مرداد در دانشگاه اصفهان فعال است.

وی با بیان اینکه آغاز فرایند آزمون، ساعت 8 صبح است، تاکید نمود: به دلیل شرایط ویژه در مورد شیوع کرونا ضروری است که داوطلبان حداقل نیم ساعت قبل از آغاز فرایند آزمون در حوزه امتحانی مربوطه حضور داشته باشند.

ایروانی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری این آزمون تاکید نمود و گفت: به منظور پیشگیری از تجمع در مقابل درب های ورودی، داوطلبان از ساعت 6:30 الی 7:30 صبح به حوزه های امتحانی مراجعه نمایند.

رئیس ستاد برگزاری آزمون های دانشگاه اصفهان در مورد تمهیدات لازم برای پیشگیری از کرونا در برگزاری آزمون، یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا سرانجام برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی برای داوطلبان الزامی است. کسانی که ماسک نداشته باشند، اجازه ورود به حوزه امتحانی را ندارند. علاوه بر اینکه جایگاه های داوطلبان دو برابر فاصله سال های گذشته چیده می گردد.

وی اضافه نمود: تمام حوزه های امتحانی قبل و بعد از جلسات آزمون به طور کامل ضدعفونی می شوند. همچنین قبل از ورود داوطلبان به حوزه امتحانی تب سنجی انجام می گردد و چنانچه داوطلبی مشکوک به بیماری باشد، جدا از بقیه قرار می گیرد.

رئیس ستاد برگزاری آزمون های دانشگاه اصفهان تاکید نمود: داوطلبان ضروری است در هنگام ورود به جلسه آزمون، پرینت کارت ورود به جلسه و شناسنامه یا کارت ملی معتبر به همراه داشته باشند. با توجه به الزام رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حوزه های آزمون از تحویل دریافت هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور هستند، بنابراین اکیدا توصیه می گردد به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "11 هزار و 141 داوطلب آزمون دکتری در اصفهان با هم رقابت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 هزار و 141 داوطلب آزمون دکتری در اصفهان با هم رقابت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید