TIGGO8 PRO مجهز به صفحه نمایش دوگانه هوشمند 24.6 اینچی قابل قیاس با خودروهای لوکس

به گزارش وبلاگ زیبا، شایان ذکر است که خودروی TIGGO8 PRO با صفحه نمایش بزرگ 12.3 + 12.3 که در مجموع 24.6 است از طراحی یکپارچه مانند مرسدس بنز استفاده می نماید. این دستگاه مجهز به پردازنده 6 هسته ای renesas R-Car SERIES M3 با کارایی بالا است که می توان گفت لوکس ترین پیکربندی صفحه نمایش بزرگ در بازار کنونی است.

TIGGO8 PRO مجهز به صفحه نمایش دوگانه هوشمند 24.6 اینچی قابل قیاس با خودروهای لوکس

با گردش اطلاعات خودرو، کاربران بعلاوه الزامات بیشتری را برای کابین خلبان گونه هوشمند مطرح کردند و صفحه بزرگ به اسم هسته اصلی درک کاربران از اطلاعات خودرو بدل گشته است. خودرو از صفحه عمودی، صفحه افقی، دو صفحه و اشکال دیگر TIGGO8 PRO به اسم مدل پرچمدار آینده شرکت مدیران خودرو است، نمایش بزرگ و متفاوتاز صفحه نمایش بزرگ را نشان می دهد، که همان صفحه کنترل مرکزی داخلی است، اما تجربه منحصر به فرد هوشمند کابین خلبانی را برای کاربران به ارمغان می آورد. تیگو8 پرو تغییرات بزرگی از ظاهر، نمای داخلی و پیکربندی ایجاد نموده است، به ویژه در طراحی داخلی، TIGGO8 PRO یک نوآوری منحصر به فرد است. فضای داخلی TIGGO8 PRO متکی بر مفهوم کابین درجه یک است. طیف گسترده ای از بسته های مواد نرم و جایگاه های درجه یک VIP باعث می گردد که فضای داخلی خودرو بافت لوکس فوق العاده ای از فناوری را آشکار کند. وقتی کاربران وارد کابین خلبان گونه می شوند، می توانند فضای مجلل و تکنولوژیکی کابین خلبان را احساس نمایند. فضای داخلی TIGGO8 PRO تحت سلطه عناصر افقی زیبا و کشیده است. کابین با خطوط ساده و سطح قوس شکل، کیفیت کلی فضای آرام را معین می نماید و به کاربران اجازه می دهد هنگام نشستن از تجربه ارتقا لذت ببرند. برجسته ترین مکان ها قسمت کنسول است ، داشبورد تیگو8 پرو، به وسیله نوع پنل LCD کامل از دو صفحه نمایش 12.3 اینچی فوق العاده بزرگ تشکیل شده است، این ترکیب حس بسیار تکان دهنده ای از فناوری را به ارمغان می آورد. و در منطقه کنترل تهویه مطبوع هم از صفحه نمایش لمسی 8 اینچی استفاده نموده است.

شایان ذکر است که TIGGO8 PRO بعلاوه دارای ردیف دوم صفحه کنترل منحصر به فرد تهویه مطبوع است که می تواند به طور مستقل به وسیله کاربران در ردیف دوم کنترل گردد. تجربه راحت رانندگی به دلخواه باعث بهبود کیفیت سطوح پرش باد می گردد.

صفحه نمایش دوگانه 24.6 اینچی نه تنها بزرگ است ، بلکه از فرآیند ادغام اتصال نوری استفاده می نماید، از صفحه نمایش با وضوح بالا 1920 × 720 و چند لمسی پشتیبانی می نماید. صفحه نمایش لمسی 8 اینچی LCD نه تنها صفحه کنترل کولر، بلکه صفحه کنسول خودرو هم می باشد. در عین حال، بعلاوه می تواند تعامل اطلاعاتی را با صفحه کنترل مرکزی، صفحه نمایش تهویه مطبوع/کنترل خودرو انجام دهد. کل صفحه بزرگ بدون مشکل اجرا می گردد. فقط 3 ثانیه طول می کشد تا راه اندازی گردد و تاخیر پاسخ در 25MSMS کنترل می گردد. تجربه کنترل آن بیشتر شبیه تلفن همراه است و رانندگی را مجذوب کننده نماینده می نماید.

منبع: تجارت نیوز

به "TIGGO8 PRO مجهز به صفحه نمایش دوگانه هوشمند 24.6 اینچی قابل قیاس با خودروهای لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "TIGGO8 PRO مجهز به صفحه نمایش دوگانه هوشمند 24.6 اینچی قابل قیاس با خودروهای لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید