آموزشگاه فنون برق با هدف بهبود فضای اشتغال در بخش فنی

به گزارش وبلاگ زیبا، آموزشگاه فنون برق از سال 93 فعالیت خود را زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور و با هدف بهبود فضای اشتغال در بخش فنی به خصوص حوزه برق و الکترونیک آغاز نموده است و دوره های آموزشی متعددی را برگزار نموده است.

آموزشگاه فنون برق با هدف بهبود فضای اشتغال در بخش فنی

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ زیبا، آموزشگاه فنون برق از سال 93 فعالیت خود را زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور و با هدف بهبود فضای اشتغال در بخش فنی به خصوص حوزه برق و الکترونیک آغاز کرده است و دوره های آموزشی متعددی را برگزار کرده است. آموزشگاه فنون برق با توجه به کمبود نیروی متخصص در بخش برق و الکترونیک، همچنین نبود آموزش های مناسب و عملی در این حوزه در تلاش است تا از طریق برگزاری دوره های کاربردی و عملی کارآموزان را آماده ورود و درآمدزایی در بازار کار مشاغل فنی نماید.

این آموزشگاه دستورالعمل های متفاوتی را برای کارآموزان در نظر گرفته است از جمله اینکه این آموزشگاه خوابگاه هایی را برای کارآموزان شهرستانی تدارک دیده است تا تمامی علاقه مندان از نقاط مختلف کشور بتوانند در این دوره ها ثبت نام نمایند. همچنین این آموزشگاه دوره های آموزشی خود را در ساعات منعطف با توجه به برنامه زمانی کارآموزان برگزار می نماید.

فنون برق در تلاش است تا کارآموزان تمامی مطالب آموزشی لازم برای موفقیت در بازار کار را فرا گیرند به همین دلیل دوره های آموزشی خود را در کارگاه های مجهز، توسط اساتید با تجربه برگزار می نماید و در خاتمه دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای به آنها ارائه می دهد، تا از این طریق بتوانند به استخدام شرکت ها و سازمان ها در آمده و درآمدزایی داشته باشند. در ادامه با برخی از پردرآمدترین دوره های آموزشی این آموزشگاه آشنا خواهیم شد:

پردرآمدترین دوره های آموزشی آموزشگاه فنون برق

آموزشگاه فنون برق دوره های متعددی را در سه حوزه نصب و راه اندازی، تعمیرات و برق صنعتی برگزار می نماید، در ادامه این مطلب به معرفی برخی از مهم ترین دوره های این آموزشگاه که متخصصان آن از درآمد خوبی برخوردار هستند می پردازیم.

  • آموزش تعمیرات موبایل
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی
  • آموزش تعمیرات کولرگازی
  • آموزش تعمیرات برد الکترونیکی
  • آموزش تعمیرات لپ تاپ
  • آموزش پی ال سی
  • آموزش تعمیرات ایسیو خودرو
  • آموزش هوشمند سازی ساختمان
  • و غیره

آموزش تعمیرات موبایل

دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنون برق از جمله دوره های تخصصی این آموزشگاه است که با توجه به بازار کار عالی و پردرآمد تعمیرات موبایل بسیار پرطرفدار بوده و هر ماه کارآموزان بسیاری در این دوره ثبت نام کرده و وارد بازار کار می شوند. در این دوره آموزش عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات انواع گوشی های اندرویدی و آیفون آموزش داده می شود. دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه فنون برق شامل دو دوره آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل می باشد. در دوره تعمیرات نرم افزاری صفر تا صد مباحث مربوط به تعمیرات نرم افزار موبایل آموزش داده می شود. در دوره آموزش تعمیرات سخت افزاری نیز تمامی مباحث مربوط تعمیرات سخت افزاری موبایل به صورت کاملا تخصصی و عملی آموزش داده می شود.

این آموزشگاه در جهت یادگیری هر چه بیشتر کارآموزان این دوره آموزشی را زیر نظر اساتید باتجربه و متخصص و در کارگاه های مجهز برگزار می نماید. در این دوره کارآموزان ضمن آشنایی با مباحث تئوریک تعمیرات موبایل به صورت عملی و با ارائه موبایل به آنها، کلیه آموزش ها را به صورت عملی فرا می گیرند تا بدون استرس و ترس وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشند.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنون برق از جمله دوره های این آموزشگاه است که به دلیل میزان استفاده بالا از لوازم خانگی از بازار کار خوبی برخوردار است. این دوره آموزشی از دو دوره آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی و آموزش تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی تشکیل شده است. کارآموزان در این دوره آموزشی با عیب یابی و تعمیرات انواع لوازم خانگی مانند تعمیرات انواع یخچال فریزر، ساید و معمولی، تعمیرات ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، غذاساز، جاروبرقی و دیگر لوازم خانگی آشنا می شوند. کلیه آموزش ها در این دوره به صورت عملی بوده و کارآموزان تمامی مراحل تعمیر لوازم خانگی را به صورت عملی انجام خواهند داد.

آموزش تعمیرات کولر گازی

آموزش تعمیرات کولر گازی از دیگر دوره های پرطرفدار این آموزشگاه است که امروزه با توجه به جایگزین شدن کولر گازی به جای دیگر سیستم های سرمایشی از بازار کار و درآمد خوبی برخوردار است. در این دوره آموزشی صفر تا صد تعمیرات کولر گازی توسط استادی با تجربه و متخصص و به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود. آموزش تعمیرات اجزای مکانیکی و الکتریکی کولر گازی، آموزش عیب یابی برد الکترونیک کولر گازی، آموزش تعمیرات سرما ساز کولر گازی، شناخت کدهای خطا در کولر گازی و . . . بخشی از سرفصل های آموزشی ارائه شده در این دوره می باشد.

دوره آموزش نصب کولر گازی نیز برای کارآموزان تدارک دیده شده است که در آن صفر تا صد نصب کولر گازی به آنها آموزش داده می شود تا از این طریق کارآموز با تمام مباحث مربوط به کولر گازی آشنا شده و به استادی ماهر در این حرفه تبدیل شود. در این دوره آموزش تعمیرات و نصب چند برند مطرح بازار کار آموزش داده می شود، در خاتمه دوره کارآموزان مشاوره های بازاریابی مورد نیاز برای ورود به بازار کار این حرفه را دریافت کرده و پس از آن می توانند وارد بازار کار نصب و تعمیرات کولر گازی شده و درآمدزایی داشته باشند.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی یکی از پرکاربردترین دوره های آموزشی این آموزشگاه است که همواره مورد توجه علاقه مندان به این حوزه قرار گرفته است. در این دوره کلیه مباحث مربوط به تعمیرات بردهای الکترونیکی با سرفصل های کاملا کاربردی و متناسب با نیازهای بازار و جهت ورود کارآموزان به بازار کار آموزش داده می شود. کارآموزان با شرکت در این دوره آموزشی می توانند از تجربه ها و آموزش های استاد با تجربه این دوره بهره گرفته و با دانش بالا و تجربه کافی وارد بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیک شده و در این بازار درآمدزایی داشته باشند.

آموزش تعمیرات لپ تاپ

دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ آموزشگاه فنون برق همانند دوره تعمیرات موبایل از دوره های پرطرفدار این آموزشگاه است که امروزه با توجه به بازار کار خوب لپ تاپ متخصصان آن از درآمد خوبی برخوردار می باشند. آموزشگاه فنون برق در این دوره آموزشی صفر تا صد تعمیرات لپ تاپ را به صورت کاملا عملی به کارآموزان آموزش می دهد.

آموزش عیب یابی و تعمیرات باطری لپ تاپ، مدار شارژ و تغذیه لپ تاپ، آموزش قطعه برداری با هیتر و هویه و سشوار صنعتی، آموزش عیب یابی و تعمیرات مدار CPU FAN ، مدار PS2 - مدار CODEC ، مدار USB در PC و لپ تاپ، آموزش عیب یابی و تعمیرات صفحه آبی، آموزش عیب یابی و تعمیرات مدار سوئیچ NO POWER، آموزش عیب یابی و تعمیرات سخت افزار هارد دیسک، آموزش عیب یابی و تعمیرات پاور و آداپتور لپ تاپ، آموزش تعویض چیپ و غیره بخشی از سرفصل های آموزشی این دوره می باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشگاه فنون برق می توانید با کارشناسان آموزشگاه تماس حاصل نمایید و یا از وبسایت ما بازدید نمایید.

تلفن: 02166121029

وبسایت:fonoonbargh.com

آدرس آموزشگاه فنون برق: میدان انقلاب خیابان کارگر شاقتصادی 100 متر بالاتر از میدان انقلاب روبروی ورودی پارکنیگ مهرسان پلاک 2 طبقه اول

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آموزشگاه فنون برق با هدف بهبود فضای اشتغال در بخش فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزشگاه فنون برق با هدف بهبود فضای اشتغال در بخش فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید