آن کلیپ زیرخاکی بازیکنان تیم ملی

به گزارش وبلاگ زیبا، اول:قرار شد کد هایی که در حاشیه نوشت، نوشته می گردد فقط در حد همان کد باشد و نه فراتر از آن. حتا بنده خدا مدیر مسوول و سردبیرهم درباره سوژه ها سوال نمی نمایند که مثلا این کی بود یا اون چی بود اما برخی دوستان تا یک مطلب کد دار می نویسی و اشاره ای به نام افراد نمی کنی یا بلافاصله می پرسند:این کی بود، اون چی بود یا اگر به نتیجه نرسیدند و پاسخشان را نگرفتند خیلی راحت می گویند: بابا خالی بندی بود،این ها البته شاید چنین پاسخ می دهند که نویسنده حاشیه نوشت را سر لج انداخته به نام سوژه ها برسند اما در پاسخشان باید عرض کنم: زهی تصور باطل زهی خیال محال!

آن کلیپ زیرخاکی بازیکنان تیم ملی

دوم:هنوز دوران پسا ویلموتس تمام نشده که به صورت جدی صحبت از جانشین او باشد. با این حال اما برآورد ها بیشتر روی یک نام آشنا تمرکز دارد؛برانکو ایوانکوویچ سرمربی امتحان پس داده در تیم ملی و پرسپولیس،او که قرمزها برایش سرودست می شکنند و هنوز هم دوست دارند جانشین کالدرون گردد.

هنوز هیچی معین نیست و نه به دار است و نه به بار اما به شخصه معتقدم برانکو انتخاب خوبی برای تیم ملی نیست. تیم ملی با بازیکنان سرکشی که اغلبشان هم لژیونر هستند و حالا صاحب ادعا، به یک مربی ترسناک و با جذبه نیازمند است؛یک چیزی توی مایه های کی روش،یا مثلا اروه رنار سرمربی بی اعصاب مراکش که مدتی هم شایعه حضورش در تیم ملی مطرح بود.

سوم:نمی دانم آن کلیپ زیرخاکی بازیکنان تیم ملی در زمان راهنمایی جلال طالبی را دیده اید یا نه:پرویز برومند نوع حرف زدن جلال طالبی را تقلید می نماید که حسابی باعث خنده بازیکنان حاضر در فیلم مثل کریم باقری،خداداد عزیزی،مهدی پاشازاده و.. می گردد.

از برومند جالب تر اما علیرضا منصوریان است. منصوریانی که هیچ شباهتی به این روزها و سال هایش ندارد چه به لحاظ تیپ و قیافه و چه به لحاظ اخلاق و رفتار، اوکه این ترانه را می خواند و چه با احساس هم می خواند:خیلی وقته که یه پیغومی ندادی واسه من/آخ چقدر قشنگه از عشق تو دیوونه شدن

یاد آن نسل و آن بازیکنان بخیر…

منبع: توریسم آنلاین

به "آن کلیپ زیرخاکی بازیکنان تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آن کلیپ زیرخاکی بازیکنان تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید