می خواهند مرا محروم نمایند، خودم به سرمربی می گویم در ترکیب نباشم!

به گزارش وبلاگ زیبا، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: کادر فنی خیلی خوبی در تیم ملی داریم. مارک ویلموتس در دو بازی گذشته نشان داد که فکرش رو به جلو است و بازی هجومی دوست دارد.

می خواهند مرا محروم نمایند، خودم به سرمربی می گویم در ترکیب نباشم!

وی درباره غیبت مربی دروازه بان های تیم ملی در تمرین روز گذشته توضیح داد: امروز مربی ما آمده است. روز گذشته اولین جلسه بود و بیشتر بچه ها نبودند. مشکل خاصی نبود.

دروازه بان پرسپولیس درباره مطرح شدن احتمال محرومیتش بعد از بازی با تراکتور به خاطر انتشار فیلم حرکتش تاکید نمود: از روز گذشته که این فیلم بیرون آمد، خیلی ناراحت شدم. یکی، دو بازی حساس در لیگ پیش رو داریم. هجوم آورده اند که بیرانوند را محروم نمایند. به نظرم نباید شخصیت یک آدم را خرد کرد. در بازی با تراکتور فقط یک دست بلند کردم آنهم به خاطر طرفداران خودمان. نیازی نیست برای محرومیتم هجوم بیاورند! اگر اجازه بدهند خودم با خنده با سرمربی تیم صحبت می کنم که بیرونم بگذارد! نیازی نیست هجوم بیاورند.

بیرانوند اضافه نمود: طرفداران تراکتور که به تی تی های پرشور معروفند را دوست دارم و خاطرات خوبی با آنها دارم. خودشان می دانند که سال گذشته چقدر مرا تشویق کردند. برخی ها دنبال این هستند مرا با تی تی های پرشور درگیر نمایند. صحنه ای هم که رخ داد برای طرفداران خودمان بود. مشتم را گره کردم که نشان بدهم با قدرت ادامه می دهیم. اگر طرفداران تبریز فکر می نمایند به آنها بی احترامی نموده ام، عذرخواهی می کنم.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس همچنین از تمدید قراردادش با این باشگاه اطلاع داد و گفت: امروز جلسه ای با آقای انصاریفرد داشتم و چهار سال قراردادم را تمدید کردم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "می خواهند مرا محروم نمایند، خودم به سرمربی می گویم در ترکیب نباشم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهند مرا محروم نمایند، خودم به سرمربی می گویم در ترکیب نباشم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید