احمد مددی: ما هم واکسن زده ایم

به گزارش وبلاگ زیبا، مدیرعامل استقلال گفت: ما هم همین واکسن را که گفتید و همچنین واکسن قهرمانی را زده ایم. هم در عرصه داخلی در لیگ برتر و جام حذفی دنبال نتایج خوب هستیم و هم در لیگ قهرمانان سربلندی ایران را می خواهیم.

احمد مددی: ما هم واکسن زده ایم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ زیبا، بر اساس برنامه ریزی AFC مسابقات گروه C به جده عربستان می رویم و با پرواز اختصاصی راهی این شهر می شویم. شرایط تیم خوب است و تمرینات خوبی برگزار شده است. با صحبتی هم که با سرمربی تیم داشتم، از شرایط تیم راضی بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه آیا رایزنی شده تا کارشکنی از سوی عربستانی ها صورت نگیرد، گفت: امیدواریم بهترین شرایط را فراهم نمایند، به هر حال آنها میزبان هستند و طبق قوانین و پروتکل ها باید رعایت میزبانی را داشته باشند و میزبان خوبی برای میهمان های خود باشند. امیدوارم سفری آرام و بی حاشیه داشته باشیم، در فرودگاه معطل نشویم و طبق برنامه پیش برویم.

مددی درباره اینکه حضور محمد دانشگر در تیم و سفر او به عربستان به دلیل مسائل انضباطی منتفی شده است، گفت: نظر کادرفنی به این شکل بود و ما هم به نظر مربیان احترام می گذاریم.

وی در خصوص اینکه پرسپولیسی ها هنگام سفر به هند گفتند واکسن عشق و تعصب زده اند و آیا استقلالی ها برای سفر به عربستان واکسن کرونا زده اند یا نه، گفت: ما هم همین واکسن را که گفتید و همچنین واکسن قهرمانی را زده ایم. هم در عرصه داخلی در لیگ برتر و جام حذفی دنبال نتایج خوب هستیم و هم در لیگ قهرمانان سربلندی ایران را می خواهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "احمد مددی: ما هم واکسن زده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد مددی: ما هم واکسن زده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید