افرادی که ثابت کردند هرچیزی را می توانید تغییر دهید

به گزارش وبلاگ زیبا، خبرنگاران: در این مطلب ماجرا های باورنکردنی از افرادی را می خوانید که توانستند زندگی خودشان را در عرض یک سال تغییر دهند.

افرادی که ثابت کردند هرچیزی را می توانید تغییر دهید

یک روز سیندی 49 ساله تصمیم گرفت با مو های خاکستری خود بیرون برود که توجه یکی از کننده های دولچه و گابانا را که به دنبال مدل می گشت، جلب کرد. از اینجا بود که سیندی حرفه خود به عنوان مدل را شروع کرد. او مدل برند های مختلف بود، اما تصمیم گرفت کسب و کار خودش را راه بیندازد و تولید محصولات پوستی و آرایشی را شروع کرد که بدون وعده های رویایی جوانسازی، پوست را سالم نگه می دارد. سیندی معتقد است راز زیبایی واقعی در توانایی لذت بردن از کسی که هستید و دانستن قدر سن و عمر نهفته است.

سال پیش یک تتوکار اهل مسکو به نام رینات کریمف، یک صفحه اینستاگرام ایجاد کرد. صفحه او نام عجیبی داشت: وبلاگ عکس من درباره مبتلا شدن به سرطان لنفوم و شکست دادن آن او 51 هفته با سرطان مبارزه کرد و دو ماه پیش به 86 هزار فالوور خود گفت در مبارزه با این بیماری وحشتناک پیروز شده است.

جاستین و لورن شلتون زندگی شادی داشتند. آن ها فکر می کردند همه چیز کاملا خوب است، حتی وزنشان که روی هم بیش از 340 کیلوگرم بود. اما بعد از بیمار و بستری شدن جاستین زندگی این زوج تغییر کرد. پزشکان فکر می کردند او دچار عفونت کلیه شده، اما دستگاه عکسبرداری که برای تشخیص این بیماری نیاز بود، وزن جاستین را پشتیبانی نمی کرد. به همین دلیل جاستین و لورن تصمیم به تغییر گرفتند. جاستین 45 کیلوگرم از وزنش را بعد از شش ماه رژیم غذایی و ورزش کم کرد. در نهایت جاستین بعد از یک سال 175 کیلوگرم و لورن 78 کیلوگرم کم کردند.

سونیا ساگیتووا در 55 سالگی بازنشسته شد و تصمیم گرفت سفر را شروع کند. او به بزرگراه رفت، دستش را بالا گرفت و ماجرایش شروع شد. سونیا به بیش از 40 کشور و تقریبا همه مناطق روسیه سفر کرده است. او بیماری های زیادی دارد، اما هیچ چیز مانع آرزوهایش نمی شود.

در مه 1996، زن موفقی به نام هایدماری شورمر همه پول هایش را به افراد نیازمند اهدا کرد و فقط یک چمدان و لوازم ضروری برای خودش نگه داشت. او تصمیم گرفت یک سال بدون پول زندگی کند. هایدماری از شستن پنجره ها، بیرون بردن سگ ها و نظافت خانه ها در ازای غذا و جای خواب شروع کرد. اکنون او 70 سال دارد و در مورد زندگی بدون دارایی های باارزش مشاوره و سخنرانی می دهد. او ابتدا می خواست فقط یک سال بدون پول زندگی کند، اما زندگی جدیدش آنقدر جالب بود که تصمیم گرفت هرگز به قبل بازنشود.

یوجین در 60 سالگی تصمیم گرفت غواص حرفه ای شود. او پیش از رقابت های بین المللی تمرینات خود را شروع کرد. خانواده او موافق نبودند، اما نوه اش از تصمیمش حمایت و به او کمک کرد. یک فصل طول کشید تا یوجین به هدفش برسد، سپس برای مسابقات قهرمانی اروپا به اتریش سفر کرد و توانست مقام اول را کسب کند.

یک روز مادر 40 ساله ای به نام شری شمیلزر از فرزندانش پرسید که آیا دوست دارند یک کاردستی جالب درست کنند. همه آن ها فکر می کردند فرو کردن چیز های جالب و بامزه در سوراخ های کفش کراکس ایده خوبی است. همسر شری پیشنهاد کرد یک وبسایت درست کنند و طرح های کوچکشان را در آن بفروشند؛ و همین جا بود که شرکت جیبیتز در سال 2005 به وجود آمد. تا آگوست 2006 فروش آن ها به 2.2 میلیون دلار رسید. بعد از یک سال و نیم کسب و کار آن ها با سرعت رشد کرد و شرکت کراکس، جیبیتز را 10 میلیون دلار خرید.

اوکسانا کسب و کار خانوادگی و شغل خود به عنوان وکیل را رها کرد تا یک کارمند ساده اورژانس روی آب در مسکو باشد. همه چیز از وقتی شروع شد که به یک مدرسه شیرین کاری رفت و در آن سقوط آزاد، تیراندازی، اسب سواری و موتورسواری را یاد گرفت. بعد از آن تصمیم گرفت به صورت داوطلبانه به نجات افراد گمشده در جنگل کمک کند و خیلی زود این هدف زندگیش شد.

تاتیانا در 14 سالگی 100 کیلوگرم وزن داشت و بسیار چاق بود. او اکنون 24 ساله است، اما تنها 50 کیلوگرم وزن دارد. زندگی او در یک چشم به هم زدن عوض نشد، اما در سال اول قدم های بزرگی به سوی زندگی جدید برداشت. امروزه تاتیانا یک زن جوان زیبا، شاد و فعال، یک بلاگر و نویسنده کتاب چطور 55 کیلوگرم وزن کم کنم؟ است و مشاوره های زندگی سالم می دهد.

جولیا یک زندگی عادی داشت. او دیوانه مد بود و در دیور کار کرد و دوره انترنی را در پاریس می گذراند. زندگی که بیشتر زنان آرزوی آن را دارند. اما یک روز، در 27 سالگی یکی از آروز های همیشگی خود را به یاد آورد، یک کوله پشتی خرید و به نپال رفت. در آنجا با آنتون آشنا شد و اکنون با هم زندگی و سفر می کنند. آن ها یک شرکت به نام دختران در سفر راه انداختند که سفر های دخترانه را سازماندهی می کند.

منبع: brightside

منبع: برترین ها

به "افرادی که ثابت کردند هرچیزی را می توانید تغییر دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افرادی که ثابت کردند هرچیزی را می توانید تغییر دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید