مد و زیبایی

درمان آکنه با استفاده از فتوتراپی با نور آبی

فتوتراپی با نور آبی یا بلولایت تراپی یک درمان غیر تهاجمی برای آکنه است که از نور برای از بین بردن باکتری های خاصی بر روی پوست استفاده می شود. این درمان هم می تواند در مطب متخصص پوست و هم در خانه انجام گیرد.

17 مرداد 1401

بازار ارومیه گوهری کمیاب از دوران صفویه

وقتی حرف از گشت وگذار در یک محیط تاریخی می گردد، کم تر کسی می تواند به پیشنهاد بازدید از تاریخ مصور نه بگوید! بازار ارومیه یک مقصد خاطره انگیز از جنس روزهای صفویه و قاجاریه است. این بازار تاریخی سال ها میزبان میلیون ها مراجعه کننده و توریست ایرانی و خارجی...

18 خرداد 1401

برترین هتل های مقرون به صرفه روستوف نا دونو؛ روسیه

روستوف نا دونو از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است و به مرکز جنوب روسیه معروفیت دارد؛ با انتخاب هتل های ارزان سفری ارزان را در این شهر تجربه کنید.

1 خرداد 1401

چمدان هوشمند سامسارا

به روز باشید و هوشمند سفر کنید با یکی از برترین چمدان های سایز کابین جهان، چمدانی که هر آنچه برای سفر ضروری است در خود جا داده است.

8 اسفند 1400

خواص بادام را بشناسید

بادام همچون گردو و پسته ازجمله آجیل های خوشمزه ای است که اتفاقا خواص بسیاری هم برای سلامتی دارد. برای آشنایی با فواید بادام درختی با ما همراه شوید.

30 آبان 1400

اهمیت رعایت بهداشت و نظافت کیف لوازم آرایش

نمناک/در صورتی که کیف آرایش خود را تمیز نگهداری نکنید، باکتری های بی شماری که قادر به ایجاد عفونت هستند، تجمع خواهند یافت. این حالت بیشتر درمورد اسفنج های آرایشی در صورتی که حداقل یکبار درهفته آن ها را تمیز نکنید، صدق می نماید.

12 آبان 1400

مجموعه ای از متن و جملات زیبا و دلنشین

اگر می خواهید در موقعیت های خاص، حرفی برای گفتن داشته باشید و یا به دنبال متن ها و جملات منحصر به فرد هستید به شما پیشنهاد می کنیم این جملات زیبا و دلنشین را از دست ندهید.

16 بهمن 1399

بانک مرکزی، ابلاغ آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در مورد حمایت از بنگاه های مالی به شبکه بانکی

خبرنگاران- بانک مرکزی در بخشنامه ای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا در مورد حمایت از بنگاه های مالی و صاحبان مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا به شبکه بانکی را ابلاغ کرد.

13 بهمن 1399

خبرنگاران 6 هزار فقره بازرسی برای شناسایی کالاهای قاچاق در قزوین انجام شد

قزوین - خبرنگاران - معاون بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین گفت: طی هفت ماهه امسال نزدیک به 6 هزار فقره بازرسی از انبارها و مراکز توزیع محصولات برای شناسایی کالاهای قاچاق و جلوگیری از عرضه آنها در استان اجرا شده است.

26 آذر 1399

ترسناک ترین پل جهان در رشته کوه های آلپ

در سال 2004 میلادی پلی به ارتفاع 100.5 متر و طول 171 متر با نام پل Trift (تریفت) در میان رشته کوه های آلپ و روی دریاچه تریفتسی ساخته شد تا به یکی از جاذبه های گردشگری سوئیس تبدیل شود. این پل که یکی از 10 پل هیجان انگیز جهان می باشد، در کشور سوئیس، شهر Gadmen (گدمن) واقع...

4 آذر 1399

آجر نما نسوز چیست؟ انواع، مزایا، معایب و کاربرد آن

اگرچه عموم مردم عمدتاً با آجر نما نسوز آشنایی ندارند، اما این نوع آجر کاربردهای گسترده ای در ساختمان سازی دارند. بسیاری از سازندگان و مالکان در ساخت نمای ساختمان از آجر نسوز استفاده می نمایند، زیرا این محصول هم ظاهر زیبایی دارد و هم در برابر شرایط آب...

10 آبان 1399

فواید و عوارض استفاده از برس شستشوی صورت

هیچ وقت شستن صورت با دست نمی تواند پوست را به طور کامل از همه آلودگی ها تمیز کند. در واقع چربی ها، مواد آرایشی و آلودگی ها تا عمق منافذ پوست نفوذ میکنند و پاک کردن آنها از منافذ تنها با دست و شوینده ها اصلا امکان پذیر نیست .

28 مهر 1399

افرادی که ثابت کردند هرچیزی را می توانید تغییر دهید

خبرنگاران: در این مطلب ماجرا های باورنکردنی از افرادی را می خوانید که توانستند زندگی خودشان را در عرض یک سال تغییر دهند.

7 شهریور 1399

سوپرمارکت آنلاین ظرفیتی مغفول در گلستان

یک فعال حوزه کسب وکارهای اینترنتی گفت: با وجود این که در گلستان در زمینه بعضی از کسب وکارهای اینترنتی اقدامات خوبی اجرا شده اما متأسفانه هنوز در زمینه سوپر مارکت آنلاین خوب عمل نشده است.

31 تیر 1399

بهترین ایده های طراحی آشپزخانه در سال 2018

با سرعت چشمگیر حرکت قطار مد و تغییر بلافاصلهٔ سبک های مختلف، نمی توان اسم هر چیزی را طراحی گذاشت. ایده های طراحی آشپزخانه در بسیاری از صفحات اینترنتی به وفور یافت می شوند. با این حال به قول معروف هر گردی گردو نیست و ما نیز در این مطلب، ایده های خاص و منحصر...

21 تیر 1399

جایگزین بوتاکس ، در چند هفته 3 سال جوان تر شوید!

آیا می دانستید که با ورزش ماهیچه های صورت، جوان تر به نظر می رسید؟ این مطلب را بخوانید.

29 خرداد 1399

میدان تیان آن من در پکن

میدان دیدنی تیان آن من در پکن (Tiananmen) درست در قلب پکن و میانه خیابان چانگ آن قرار گرفته است، جایی است که می توانید برج تیان آن من، یادمانی برای قهرمانان مردم، تالار بزرگ مردم، تالار یادبود رئیس مائوتسه تونگ (Mao Zedong) و مراسم بالا بردن پرچم ملی را به خوبی...

25 خرداد 1399

لیست مشاغل پرخطر در دوران کرونا

به گزارش تجارت نیوز، با توجه به اطلاعیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر طرح فاصله گذاری هوشمند بخشی از واحد های صنفی در استان ها از روز شنبه 23 فروردین فعالیت خود را شروع کردند و در استان تهران از تاریخ شنبه 30 فروردین با هماهنگی ستاد های استانی مدیریت...

17 خرداد 1399

راهنمای گردشگران برای رفتن به پارک ملی گلستان

پارک ملی گلستان یکی از جاذبه های بسیار دیدنی ایران است که با آبشارها و رودخانه ها و گونه های گیاهی و جانوری فراوانی احاطه شده است.

6 خرداد 1399

30 المان گنجشک بهاری با پیام بهداشتی و ایجاد نشاط شهروندی در قم نصب می شود

خبرنگاران/قم مدیر عامل زیباسازی شهرداری قم گفت: در آستانه سال جدید، 30 المان گنجشک بهاری با پیام بهداشتی و ایجاد نشاط شهروندی در سطح شهر قم نصب می شود.

11 اردیبهشت 1399
تعداد: (35)