اقدام عجیب ژاپن در قبال لندکروز نو

به گزارش وبلاگ زیبا، بی شک لندکروز جزو محبوب ترین شاسی بلندهای دنیا است. البته بر کسی هم پوشیده نیست که این شاهزاده ژاپنی یکی از برترین های این عرصه هم به شمار می رود. اما به تازگی شرکت تویوتا تصمیم گرفته است در اقدامی جالب و البته تا حدودی عجیب، جلوی صادرات این ماشین به بعضی کشورها را بگیرد.

اقدام عجیب ژاپن در قبال لندکروز نو

سران تویوتا در بیانیه ای متذکر شده اند که به محبوبیت این خودرو خارج از مرزهای ژاپن واقفند، اما بیم آن دارند که برخی قوانین جاری در برخی کشورها سبب مخدوش شدن چهره این خوروساز گردد. نبود نمایندگی فعال و استفاده از این ماشین ـ به علت قدرت و استحکامش ـ در امور نظامی سبب شده است تا تویوتا از کسانی که می خواهند لندکروز بخرند، تعهد بگیرد که این ماشین را به چند کشور صادر نکنند.

سران تویوتا به این موضوع هم اشاره نموده اند که اگر در برخی نمایندگی ها کار به بازرسی بکشد، به علت رعایت نشدن ضوابط مدنظر تویوتا در برخی کشورها، بی هیچ قید و شرطی این خودروساز را مقصر جلوه می دهند و این برایشان تبعات رسانه ای مثبتی ندارد.

لندکروزر LC300 نو در بازار ژاپن با استقبال مشتریان روبرو شده است و بیش از 22 هزار پیش سفارش برای آن ثبت شده است. این خودرو از دوم آگوست و با قیمت معادل 46500 دلار روانه بازار شده که 2700 دلار بیشتر از قیمت نسل قبلی است. گفته می گردد بخش اعظم سفارش دهندگان این خودرو آن را می فروشند و اگر چنین چیزی اثبات گردد، سفارش آن مشتری لغو می گردد.

اطلاع از خرید و فروش تویوتا لندکروز 4 در

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ زیبا بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "اقدام عجیب ژاپن در قبال لندکروز نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب ژاپن در قبال لندکروز نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید