این اسکوتر هوشمند همه جا تعقیبتان می نماید!

به گزارش وبلاگ زیبا، گروهی از پژوهشگران برتانیایی و چینی با یاری یکدیکر نوعی اسکوتر الکتریکی هوشمند طراحی نموده اند که کاربر را همه جا تعقیب می نماید. این اسکوتر هوشمند حتی وقتی اسکوتر سوار فراموش راستا خانه از کدام سمت است کاربر را هدایت می نماید.

این اسکوتر هوشمند همه جا تعقیبتان می نماید!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اسکوتر موسوم به پال، یک اسکوتر الکتریکی است که توسط یک استودیوی طراحی بریتانیایی و شرکت خودروسازی چینی طراحی شده است. این اسکوتر ترکیبی از طراحی منطبق بر محیط زیست و کارایی هوشمند است.

این روزها بازار اسکوترهای الکتریکی بسیار داغ است اما اسکوتر الکتریکی پال یک مزیت قابل توجه نسبت به اسکوترهای مشابه موجود در بازار دارد. یعنی هوشمند است.اسکوتر ها می توانند ترافیک را کاهش دهند و بدون آلاینده های فسیلی هوای پاک را تضمین نمایند.

اسکوتر پال با استفاده از هوش مصنوعی اقدام به تشخیص مسیرهای مشترک با خودروهای الکتریک می نماید و قابلیت اتصال به گوشی ها و ساعت های هوشمند را نیز دارد. با یاری تکنولوژی موجود در این اسکوتر هوشمند، مالک می تواند یک مقصد را به وسیله گوشی به یال فرستاده و اسکوتر را بدون احتیاج به معین مقصد مجدد جلوی خانه خود سوار گردد.

هنگام رانندگی با این اسکوتر می توان با کمی تغییر فیزیک بدنی سرعت را کم و زیاد کرد. این اسکوتر در دو طرح بچگانه و بزرگسالان طراحی شده و در نتیجه در فرمول بچگانه به علت کاهش وزن، انرژی کمتری مصرف می نماید.

پال از یک باتری مدولار استفاده می نماید که در بخش جانبی فرمان قرار می گیرد. این باتری قابلیت شارژ دارد و برای مسافت های درون شهری روزانه قدرت مناسبی دارد. برای افرادی که در شهر کار می نمایند اما در حومه شهر زندگی می نمایند این اسکوتر گزینه ای به صرفه و کم مصرف است.

منبع: انتخاب

به "این اسکوتر هوشمند همه جا تعقیبتان می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این اسکوتر هوشمند همه جا تعقیبتان می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید