این مدل گل خوردن شاهکار بود!

به گزارش وبلاگ زیبا، اینکه چرا بعد از گل خورده هرگز از جایمان بلند نشدیم و شکل بازی طوری پیش رفت که امکان گل خوردن ما بیشتر از گل زدن مان بود و همین بلا هم سرمان آمد؟

این مدل گل خوردن شاهکار بود!

این مدل گل خوردن شاهکار بود!

محمد قراگزلو ، تیم ما معروف بود به دفاع خوب. ما در جام جهانی از سه تیم خوب همگروهی مان فقط دو تا گل خورده بودیم.یکی با ضربه استادانه و بیرون پای کوارشما و دیگری یک گل به خودی عجیب و غریب که با زور پیش بردن توپ توسط دیگو کاستا تانک نوک حمله اسپانیا و برخورد توپ به پای رضاییان پیش آمد.

اینجا در جام ملتها هم وضعیت مان فوق العاده بود.در پنج بازی گل نخورده بودیم.مقابل ژاپن هم انسجام خط دفاعی مان فوق العاده بودیم و با اینکه حریف برای دقایقی توپ را می گرفت و با کار ترکیبی به دروازه ما نزدیک می شد موقعیت فوق العاده ای روی دروازه بیرانوند خلق نمی شد تا اینکه آن اشتباه خنده دار پیش آمد.اینکه چطور 5 بازیکن توپ را رها نموده و سر داور می ریزند که به بازیکن حریف اخطار بده اما همان بازیکن کارش را می نماید و پاس گل می دهد از آن اتفاقات عجیبی است که هر چقدر درباره اش حرف بزنی به رفتار غیرحرفه ای بازیکنان خودمان می رسی و طرح این سوال که مگر می گردد اینطوری گل خورد؟مگر می گردد بازی را رها کرد برای یک کارت به حریف؟مگر می گردد در نیمه نهایی یک تورنمنت به این بزرگی چنین گاف بزرگی داد؟

سوال بزرگتر اما بعد دریافت این گل باید طرح گردد؛اینکه چرا بعد از گل خورده هرگز از جایمان بلند نشدیم و شکل بازی طوری پیش رفت که امکان گل خوردن ما بیشتر از گل زدن مان بود و همین بلا هم سرمان آمد؟

چطور تیمی در این سطح از توانایی و تجربه که به جام جهانی رفته و تا دقیقه 90 مقابل پرتغال و رونالدو خودش را نباخته اینجا بعد از یک اشتباه اینطور بهم می ریزد و نای بلند شدن ندارد؟

چطور می گردد این روحیه بهم ریخته بعد از دریافت گل اول را توجیه کرد؟ مگر می گردد این همه بازیکن خوب بعد از یک گل خورده قدرت برخاستن نداشته بانشد؟ پس آن روحیه تیمی فوق العاده که پزش را می دادیم کجا بود؟

3-300

منبع: ایران ورزشی

به "این مدل گل خوردن شاهکار بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مدل گل خوردن شاهکار بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید