بازی رایانه ای و کنسول بازی

بهترین دسته بازی برای کامپیوتر و پلی استیشن

دسته های بازی یا کنترلرهای زیادی هستند که می توان آن ها در لیست بهترین ها قرار داد. این کنترلرها از سیمی و ارزان قیمت گرفته تا بی سیم و گران قیمت تقریبا یک کار را با کیفیت های مختلف انجام می دهند. داشتن یک کنترلر باکیفیت برای بازی با کامپیوتر و پلی استیشن...

23 مرداد 1401

استریت فایتر 6 از قابلیت کراس پلی و برترین سیستم آنلاین پشتیبانی می نماید

کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی اعلام نموده است که بازی استریت فایتر 6 از قابلیت کراس پلی و Rollback Netcode پشتیبانی می نماید.

28 تیر 1401

نکونام: باید با تمرکز کامل به مصاف تراکتور برویم، گومز بازیکنی بزرگ و حرفه ای است

سرمربی فولاد خوزستان گفت: مقابل تراکتور مانند تمام مسابقات، باید نهایت کوشش مان را انجام دهیم تا برترین عملکرد را داشته باشیم.

3 تیر 1401

بازی تازه پیتر مولینیو قبل از عرضه 40 میلیون پوند NFT فروخته است

استودیو پیتر مولینیو یعنی استودیو 22cans توانسته قبل از عرضه اولین بازی شبیه ساز کسب وکار بلاک چینی خود که Legacy نام دارد، حدود 40 میلیون NFT (رمز غیرقابل معاوضه) به فروش برساند.

2 اسفند 1400

آیا هرگاه بازی باب میل شما پیش نرود، سیو قبلی را لود می کنید؟ چگونه می توان جلوی این عادت را گرفت ، جعبه ابزار بازی سازان (72)

چند سالی می شود که کانال یوتیوب جعبه ابزار بازی سازان (Game Makers Toolkit) در ویدئوهایی کوتاه و آموزنده به بررسی و توصیف جنبه های مختلف بازی های ویدئویی و مفاهیم مربوط به این حوزه می پردازد. من تصمیم گرفتم محتوای این ویدئوها را با کمی تصرف و منطبق کردن آن با مدیوم...

23 خرداد 1399

این مدل گل خوردن شاهکار بود!

اینکه چرا بعد از گل خورده هرگز از جایمان بلند نشدیم و شکل بازی طوری پیش رفت که امکان گل خوردن ما بیشتر از گل زدن مان بود و همین بلا هم سرمان آمد؟

14 خرداد 1398

مهدی طارمی: با یک برد پرگل جام را آغاز کردیم، پله به پله جلو می رویم

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که این تیم در هفدهمین دوره جام ملت های آسیا پله به پله پیش می رود.

31 اردیبهشت 1398

کار سختی مقابل راه یاب داریم، تیم جوانی هستیم

به گزارش خبرنگاران، در خاتمه هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم سپیدار مازندارن بدون پیروزی در مکان یازدهم جدول رده بندی واقع شده است و این هفته در یک بازی سخت به مصاف تیم راه یاب ملل سنندج، تیم رده چهارمی جدول رده بندی خواهد رفت.

30 اردیبهشت 1398

گام بلند پیکان برای قهرمانی در حضور تماشاگران پرشور

به گزارش خبرنگاران، دیدارهای هفته هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در حساس ترین بازی هفته دو تیم ذوب آهن اصفهان، پرافتخار تیم رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان در تهران میهمان، پیکان قهرمان فصل گذشته...

28 اردیبهشت 1398

عقب نشینی نرم استقلال در نقل و انتقالات

استقلالی ها نمی خواهند تجربه گرو و نویمایر تکرار گردد به همین دلیل با حساسیت و وسواس بسیار درنقل و انتقالات حرکت می نمایند تا ماجرای آن بازیکنان دوباره تداعی نگردد.

25 اردیبهشت 1398

ماجرای داغ تبربز: طرح جابه جایی تقوی &ndash مهاجری طرح جابه جایی تقوی &ndash مهاجری

اگر زنوزی نتواند شرایط و مقدمات حضور یک سرمربی خوب خارجی در تراکتورسازی را فراهم کند، به سراغ جابه جایی سرمربی های دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی می رود.

19 اردیبهشت 1398

بزرگ ترین مرکزآموزشی فرهنگی دانش آموزی اصفهان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگاران، در جریان سفر دکتر محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و با حضور استاندار اصفهان، مدیرعامل بنیاد برکت، اعضای هیأت مدیره و معاونان این بنیاد، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار نجف آباد، مدیرکل...

16 اردیبهشت 1398

جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران اعلام شد

فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ ورزشکاران این رشته در ماه دسامبر را گفت.

14 اردیبهشت 1398

ایرانیزه شدن VAR، شمشیر دو لبه ی داوری اجرای سیستم یاری داور ویدئویی در لیگ ایران

برآیند صحبت های اولیه ای که در این رابطه شده است اما نشان از این دارد که اجرای سیستم یاری داور ویدئویی(VAR) در لیگ ایران، شمشیر دولبه ای است برای کمیته و دپارتمان داوری.

12 اردیبهشت 1398

پرسپولیس یک-ذوب آهن صفر: پرسپولیس شجاع در دو قدمی صدر

بازی پرسپولیس - ذوب آهن در نیمه اول مهیج و تماشایی دنبال شد اما در نیمه دوم چیزی نداشت.پرسپولیس یک نیمه خوب بود اما ذوب آهن در هر دو نیمه خوب نبود.سرخ ها اما دوباره با گل سه امتیازی شجاع برنده شدند.

10 اردیبهشت 1398

اتلتیک بیلبائو با برتری قاطعانه در آستانه صعود نهاده شد

تیم اتلتیک بیلبائو با یک پیروزی قاطعانه در آستانه رسیدن به جمع 16 تیم برنر جام حذفی اسپانیا نهاده شد.

2 اردیبهشت 1398

نوار ناکامی نماینده خرمشهر در دسته اول قطع شد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر عصر شنبه بعد از تحمل چهار شکست متوالی در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با انگیزه بالایی مقابل تیم فوتبال 90 ارومیه به میدان رفتند تا سه امتیاز این بازی خانگی را از آن خود نمایند.

18 فروردین 1398