تاکید معاون استاندار سیستان وبلوچستان بر تحقق پروژه جی نف

به گزارش وبلاگ زیبا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان وبلوچستان بر هم افزایی بین دستگاه های اجرایی برای تحقق برنامه های پروژه ملی جی نف در این استان تاکید کرد.

تاکید معاون استاندار سیستان وبلوچستان بر تحقق پروژه جی نف

به گزارش ، ثریا سیدزاده در کارگروه تخصصی طرح نشانی استاندارد مکان محور (جی نف) که با حضور کاوه دولتی مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی و هدایت اله کرد سرپرست پست سیستان و بلوچستان برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه با استقرار نظام ملی آدرس دهی، آدرس ها یا نشانی ها اعتبارسنجی می شوند، گفت: با اجرای این پروژه، در واقع به هر آدرس یک شناسهٔ معتبر تعلق خواهد گرفت و امکان صحت سنجی آدرس فیزیکی فراهم خواهد شد.

وی تامین نقشه مورد نیاز شهری و روستایی و همچنین یکسان سازی بانک اطلاعات و شرایط نام گذاری معابر فاقد نام و پلاک گذاری اماکن را دارای اهمیت دانست و خواستار تامین اعتبار لازم و هماهنگی بین دستگاه های ملی برای اجرای این پروژه شد.

سیدزاده از مسئولان پست استان خواست اهداف، سیاست ها و اقدامات اساسی که منجر به تحقق این برنامه می شود را با رعایت ملاحظات موجود در شهرستان ها، برای فرمانداران استان و مسئول اجرای پروژه طی بازهٔ زمانی تعیین تهیه و تدوین و با هماهنگی دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت، به فرمانداری ها ابلاغ کند.

مدیرکل جغرافیایی واطلاعات مکانی شرکت ملی پست در این جلسه با بیان اینکه از مجموع 383 هزار و 117 ساختمان شهری استان، 323 هزار و 430 ساختمان فاقد پلاک و حدود یک هزار و 300 معبر بدون نام است، خواستار تعامل هرچه بیشتر پست این استان با شهرداری در خصوص سازمان دهی شرایط نام گذاری معابر بدون نام، تهیه و نصب پلاک شد.

کاوه دولتی اضافه نمود: پایگاه اطلاعاتی جی نف می تواند به عنوان یک کلید مشترک، تبادل اطلاعات سازمان ها را برقرار کند.

سرپرست پست استان نیز در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد پست سیستان و بلوچستان در خصوص فرایند اجرای پروژه جی نف، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا با همکاری هرچه بیشتر، پست استان را در راستای تحقق کامل و سرویس دهی این پروژه همراهی کنند.

هدایت اله کرد ضمن ابراز امیدواری همکاری دستگاه های اجرایی استان در زمینه تامین نقشه های مورد نیاز شهری و روستایی، گفت: انطباق و یکسان سازی بانک اطلاعات شرکت های خدمات دهنده مانند گاز، برق، آب و فاضلاب و مخابرات با بانک اطلاعاتی استاندارد شرکت ملی پست از الزامات تکمیل پروژه جی نف است.

احمدعلی موهبتی استاندار سیستان وبلوچستان در دیدار با مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی بر ضرورت تشکیل منظم جلسات و پیگیری اقدامات تاکید و دستگاه های اجرایی را ملزم به همکاری با پست در اجرای پروژه ملی جی نف کرد.

دولتی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: دستگاه های خدمات رسان با در اختیار گذاشتن اطلاعات مورد نیاز، می توانند نقش موثری در تکمیل و سرویس دهی پروژه جی نف ایفا کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تاکید معاون استاندار سیستان وبلوچستان بر تحقق پروژه جی نف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید معاون استاندار سیستان وبلوچستان بر تحقق پروژه جی نف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید