تزریق 5 میلیون و 600 هزار دوز واکسن کرونا در خوزستان

به گزارش وبلاگ زیبا، خبرنگاران/خوزستان رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تزریق پنج میلیون و 600 هزار دوز واکسن در استان خوزستان تا به امروز اطلاع داد.

تزریق 5 میلیون و 600 هزار دوز واکسن کرونا در خوزستان

دکتر فرهاد ابول نژادیان در ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (27 آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار گردید، با اشاره به کاهش موارد بستری اظهار کرد: در حال حاضر در خوزستان روزانه به ازای هر یک صد هزار نفر 5 .2 نفر مبتلا و 0.5 نفر بستری ناشی از کرونا داریم که آمار بسیار پایینی است.

به گزارش وبلاگ زیبا، وی اضافه نمود: در هفته گذشته موارد بیماری نسبت به هفته قبل از آن 27. درصد، موارد بستری 55.1 درصد و موارد مرگ 48.2 درصد کاهش یافته است.

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش صددرصدی موارد ابتلا در شادگان، شوش و باغملک گفت: بنابراین باید مقدار بیماریابی، رهگیری و مراقبت افزایش یابد تا از انتقال بیماری به سایر منطقه ها استان خوزستان جلوگیری گردد.

وی با بیان اینکه روزانه یک درصد جمعیت خوزستان دوز اول و 0.2 درصد دوز دوم واکسن را دریافت می نمایند، بیان نمود: در حال حاضر 82 درصد افراد بالای 12 خوزستان یک دوز واکسن دریافت نموده اند و شهرستان های اهواز و بهبهان بالای 90 درصد و دیگر شهرستان ها بین 60 تا 80 درصد جمعیت هدف خود را واکسینه نموده اند.

ابول نژادیان با اشاره به بالا بودن آمار تاخیر در تزریق دوز دوم در شادگان، اضافه نمود: در شهرستان شادگان کمتر از 60 درصد جمعیت هدف یک نوبت واکسن و 31 درصد دو دز واکسن را تزریق نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تزریق 5 میلیون و 600 هزار دوز واکسن کرونا در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق 5 میلیون و 600 هزار دوز واکسن کرونا در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید