واکسیناسیون خانه به خانه در کرمانشاه در حال اجراست

به گزارش وبلاگ زیبا، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: انجام واکسیناسیون کرونا به صورت خانه به خانه از طریق پرسنل بهداشتی در منطقه ها مختلف این استان در حال انجام است.

واکسیناسیون خانه به خانه در کرمانشاه در حال اجراست

به گزارش گروه استان های وبلاگ زیبا، ابراهیم شکیبا، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درباره واکسیناسیون کرمانشاهی ها اعلام کرد: با توجه به اهمیت افزایش پوشش واکسیناسیون کووید 19 در پیشگیری از توسعه بیماری و کاهش مرگ و میر در سطح جامعه، تیم سیار واکسیناسیون با همکاری مرکز فوریت های پزشکی در سطح شهرستان کرمانشاه برای واکسیناسیون گروه های هدف و با تاکید بر جمعیت روستایی، دانش آموزان، اصناف، کارگران، مادران باردار و ساکنین حاشیه شهرها راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در روستاها و حاشیه شهرها واکسیناسیون به صورت خانه به خانه در حال انجام است و این برنامه تا رسیدن به هدف موردنظر به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این طرح از طریق بهورزان و مراقبین سلامت انجام می شود و امیدواریم با تلاش پرسنل بهداشت، در روزهای آینده استان کرمانشاه به پوشش مطلوبی از نظر واکسیناسیون برسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، روز یکشنبه هفته جاری از واکسیناسیون کامل بیش از نیمی از جمعیت هدف استان علیه کرونا خبر داد و اضافه کرد: 50 درصد جمعیت 12 سال به بالای استان هر 2 دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 34 شهر و 2 هزار و 595 روستا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکسیناسیون خانه به خانه در کرمانشاه در حال اجراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون خانه به خانه در کرمانشاه در حال اجراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید