جزئیات پرداخت وام بدون ضامن

به گزارش وبلاگ زیبا، معاون وزیر اقتصاد جزئیات پرداخت وام بدون ضامن را تشریح کرد و گفت: در مرحله اول شامل کارکنان و بازنشستگان و مستمری بگیران دستگا ه های اجرایی، شرکت های دولتی، نهاد های عمومی غیر دولتی و شرکت های بزرگ خصوصی را شامل می گردد.

جزئیات پرداخت وام بدون ضامن

به گزارش فارس، سید عباس حسینی معاون بانک و بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور مالی و دارایی در خصوص جزئیات پرداخت وام خرد بدون ضامن گفت: پیرو جلسه ای که خدمت رئیس جمهور و نمایندگان ارشد بانکی داشتیم، با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر آسان سازی پرداخت تسهیلات به آحاد جامعه روز چهارشنبه با مدیران بانکی تابع وزارت اقتصاد جلسه داشتیم و محور های جلسه با رئیس جمهور آنالیز شد.

معاون وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: در مرحله اول شرایط دریافت وام خرد برای شاغلان، بازنشستگان، مستمری بگیران دستگاه های اجرایی، اعم از وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت های دولتی و نهاد های عمومی غیردولتی و شرکت های بزرگ بخش خصوصی که از شعب بانک های ذی ربط حقوق پرداخت می نمایند، در صورتی که در رتبه اعتباری A، B و C باشند، می توانند بدون ضامن تسهیلات دریافت نمایند.

حسینی اضافه نمود: بخشنامه و مصوبات اجرایی شدن این موضوع در حال انجام و ابلاغ است. مصوبات هیات مدیره ها اخذ شده، بر این اساس تسهیلات تا 50 میلیون تومان تسهیلات بدون ضامن و با نامه کسر از حقوق (شخص وام گیرنده) و بعلاوه از 50 تا 100 میلیون تومان بدون ضامن و با کسر از حقوق (شخص وام گیرنده) به همراه چک یا سفته حسب مورد (امکان پرداخت دارد) به جزئیات پرداخت وام بدون ضامنارائه می دهند.

منبع: فرارو

به "جزئیات پرداخت وام بدون ضامن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پرداخت وام بدون ضامن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید