جلالی: راضی نیستم اما برای آغاز خوب بود

به گزارش وبلاگ زیبا، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید با توجه به محدودیت هایی که داشته، از نتیجه بازی تیمش مقابل پیکان راضی است.

جلالی: راضی نیستم اما برای آغاز خوب بود

به گزارش وبلاگ زیبا، مجید جلالی در نشست خبری پس از تساوی خانگی تیمش مقابل تیم پیکان تهران گفت: تساوی در خانه مسلما نتیجه خوبی برای یک تیم نیست اما بازی امروز گل گهر سیرجان با محدودیت هایی که به خاطر 7 نفر بازیکن مصدوم که 2 نفر از آنها با شرایط درمان سخت امروز وارد زمین شدند و داشتن یک نفر بازیکن محروم، راضی نماینده ای بود. به حریف موقعیت گل زنی ندادیم و حتی فشارهایی بر تیم مقابل وارد نموده و موقعیت های خوبی هم ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: پیشرفت خوبی در حوزه دفاعی داشتیم و برای پیشرفت در حوزه تهاجمی برنامه های زیادی داریم که امیدوار نماینده است و احتیاج به گذشت زمان بیشتری دارد.

جلالی از استقبال پرشور طرفداران سیرجانی در بازی امروز تشکر کرد و گفت: روند امیدوار نماینده ای داریم. اطمینان می دهم تمامی بازیکنان گل گهر با تمام وجود برای نتیجه دریافت کوشش می نمایند و این کوشش با صرف زمان و برنامه ریزی های آینده، مسلما به نتایج خوبی خواهد رسید.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته نهم از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور امروز مقابل تیم پیکان تهران در استادیوم امام علی(ع) سیرجان به نتیجه تساوی رسید./

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جلالی: راضی نیستم اما برای آغاز خوب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: راضی نیستم اما برای آغاز خوب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید