جمع آوری بخاری های نفتی مدارس چهارمحال و بختیاری تا پایان سال

به گزارش وبلاگ زیبا، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 6 هزار کلاس در استان احتیاج به ایمن سازی سیستم گرمایشی دارند، گفت: در این خصوص، تمام اعتبار مورد احتیاج جذب شده است و پیش بینی می گردد تا سرانجام سال جاری شاهد جمع شدن بخاری نفتی از مدارس استان باشیم.

جمع آوری بخاری های نفتی مدارس چهارمحال و بختیاری تا پایان سال

فرحناز قائدامینی در گفت وگو با وبلاگ زیبا، در مورد فضاها و امکانات مدارس در سال تحصیلی جاری، اظهار کرد: با شروع سال تحصیلی تجهیزات و اقلام شامل تجهیزات کلاس، آموزشی و فناوری و نیز 10 اتومبیل نظارتی در دو مرحله و در قالب کاروان پویایی و نشاط به نواحی و مناطق این اداره کل در سراسر استان ارسال شد تا در اختیار مدارس قرار گیرد.

وی با اشاره به جذب اعتبار از سوی آموزش و پرورش برای تکمیل مدارس نیمه تمام، توضیح داد: در سفر اخیر رئیس برنامه و بودجه کشور به استان خوشبختانه تمام اعتبار مورد احتیاج برای تکمیل پروژه های نیمه تمام جذب شد.

قائدامینی توضیح داد: در طول تابستان مسائل تمام مناطق استان از نزدیک رصد شد و با برآورد هزینه، میزان اعتبار برای تکمیل 69 مدرسه نیمه تمام، 87 میلیارد تومان برآورد شد که با جذب این اعتبار، کوشش شد با اولویت بندی صحیح تمام این پروژه ها تکمیل شوند، ضمن اینکه راهنمایی خیران به این سمت نیز در دستور کار قرار داشت.

وی تأکید کرد: تعداد 30 پروژه در مهرماه تکمیل شد و مابقی تا سرانجام سال و پیش از موعد قرارداد، یعنی سال 1400، به طور کامل تکمیل و به بهره برداری می رسند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با بیان اینکه 6 هزار کلاس در استان احتیاج به ایمن سازی سیستم گرمایشی دارند، گفت: در این خصوص نیز تمام اعتبار مورد احتیاج جذب شده است و پیش بینی می گردد تا سرانجام سال جاری شاهد جمع شدن بخاری نفتی از مدارس باشیم.

وی تأکید کرد: سیستم گرمایشی در مدارسی که علمک گاز دارند تبدیل به شوفاژ می گردد که این طرح تا حدود یک ماه آینده در تمام مدارس عملیاتی خواهد شد.

قائدامینی اعلام کرد: در مدارسی که گاز رسانی نشده اند، تبدیل سیستم گرمایشی کلاس ها به رادیات های روغنی که با برق کار می نمایند در اولویت واقع شده است تا بتوان بخاری نفتی را از مدارس جمع آوری کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جمع آوری بخاری های نفتی مدارس چهارمحال و بختیاری تا پایان سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری بخاری های نفتی مدارس چهارمحال و بختیاری تا پایان سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید