جنیدی: دولت موافق حضور زنان در استادیوم ها است ، منع قانونی وجود ندارد

به گزارش وبلاگ زیبا، معاونت حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد: دولت موافق حضور زنان در استادیوم ها است و این مسئله هیچ منع قانونی ندارد.

جنیدی: دولت موافق حضور زنان در استادیوم ها است ، منع قانونی وجود ندارد

لعیا جنیدی در گفت وگو با ایلنا، درباره اینکه گفته می گردد شرط حضور زنان در استادیوم ها بستگی به نظر دولت دارد این موضوع تا چه حد در کابینه پیگیری شده است، گفت: دولت موافق ورود خانم ها به وزرشگاه هاست و می دانم وزرات وزش و جوانان هم همواره پیگیر این موضوع بوده است.

معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری تاکید نمود: برای ورود خانم ها باید یک هماهنگی بین قوا به وجود بیاید.

وی در مورد این که عنوان می گردد آیا خانم های علاقه مند به حضور در وزرشگاه ها می توانند به وسیله معاونت حقوقی ریاست جمهوری این موضوع را پیگیری نمایند، گفت: دستگاه اجرایی ذی ربطش وزارت ورزش و جوانان است اما اگر آن ها کمکی را لازم بدانند حتما معاونت حقوقی پیگیری خواهد نمود.

جنیدی درباره نظر قانون در خضوص ورود زنان به استادیوم ها مطرح نمود: کاری به بیرون که چه اتفاقی افتاده است ندارم، از نظر من چیزی که به موجب صریح قانون منع نشده اصل بر جواز است و این یک حکم حقوقی است.

وی اظهار داشت: هیچ حقوق دانی نمی تواند این حکم را زیر پا بگذارد زیرا این حکم روشن است.

معاونت حقوقی ریاست جمهوری اعلام کرد: عدم ورود زنان به وزرشگاه منع صریح احتیاج ندارد و هنگامی که این منع وجود ندارد، اصل بر جواز است و من منعی برای ورود زنان به استادیوم ندیده ام.

فدراسیون جهانی فوتبال تا نهم شهریورماه به فدراسیون ایران زمان داده تا تکلیف حضور زنان در استادیوم ها معین گردد.

بحث حضور زنان در استادیوم ها برای تماشای مسابقات فوتبال این روزها با هشدارهایی که فدراسیون جهانی فوتبال داده بسیار جدی تر از قبل دنبال می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جنیدی: دولت موافق حضور زنان در استادیوم ها است ، منع قانونی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنیدی: دولت موافق حضور زنان در استادیوم ها است ، منع قانونی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید