حذف ردیف بودجه 8 طرح عمرانی استان همدان

به گزارش وبلاگ زیبا، استاندار همدان از حذف ردیف بودجه هشت طرح عمرانی در این استان در لایحه بودجه 1401 اطلاع داد.

حذف ردیف بودجه 8 طرح عمرانی استان همدان

به گزارش وبلاگ زیبا از همدان،علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، اعلام کرد: لایحه بودجه 1401 تغییراتی نسبت به سال 1400 داشته که باید تجدید نظر شود و در بودجه سال 1400 سرفصل هایی برای استان همدان بوده که در بودجه سال 1401 حدف شده است.

او اضافه نمود: ردیف اعتباری طرح بهسازی راه قهاوند به اتوبان، ساخت آزادراه همدان- اسدآباد- کنگاور به کرمانشاه، چهارخطه کردن محور نهاوند-آورزمان به ملایر، ساخت باند دوم سه راهی ساوه- نوبران- اصله- قروه درجزین، دمق به اورقین در بودجه سال 1401 حذف شده است.

استاندار همدان با اشاره به حذف ردیف بودجه سه طرح شهرستان ملایر، ادامه داد: ردیف اعتباری طرح های آبرسانی به ملایر از سد کلان، ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر ملایر و ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر، حذف شده است.

قاسمی فرزاد ابراز داشت: اعتبار ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر فامنین که قبلا ردیف بودجه ملی داشت الان تفکیک شده و 30 درصد آن از منابع دولت و 70درصد از بخش خصوصی باید تامین شود.

او گفت: در رابطه با این مسائل به وسیله نمایندگان شهرستان ها پیگیری خواهیم کرد تا حقی از شهرستان های استان، ضایع نشود.

استاندار همدان گفت: با توجه به صحبت های رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در رابطه با اینکه بودجه این طرح هاحذف نشده بلکه استانی شده، گفت: در طرح های ملی قاعده کلی است و همه کوشش می نمایند سرفصل ملی شود چون محدودیتی ندارد و هرچه کوشش کنید اعتبار بیشتری می گیردبنابراین فرمانداران و مدیران پیگیری نمایند تا مواردی اگر حدف شده یا کاهش پیدا نموده، منعکس شود.

استاندار همدان با اشاره به فروش اموال مازاد ادارات دولتی، اعلام کرد: دستگاه ها و فرمانداران پیگیری لازم را داشته باشند تا این کار، به موقع انجام شود چون اگر دستگاه ها اقدام ننمایند، سازمان خصوصی سازی این کار را انجام می دهد و اعتباری به دستگاه و استان باز نمی شود.

قاسمی فرزاد با اشاره به موضوع کمبود آب در استان، مطرح نمود: آب و بهره وری مهم ترین سرفصل کاری ما در اقتصاد مقاومتی است. فرمانداران باید کوشش نمایند از پساب فاصلاب استفاده نمایند

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حذف ردیف بودجه 8 طرح عمرانی استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف ردیف بودجه 8 طرح عمرانی استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید