حضور وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در همایش سلامت به میزبانی اردبیل

به گزارش وبلاگ زیبا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به برگزاری دومین کنفرانس و نمایشگاه گردشگری سلامت به میزبانی این استان، از حضور وزرای کشورهای عضو اکو اطلاع داد.

حضور وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در همایش سلامت به میزبانی اردبیل

به گزارش وبلاگ زیبا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی امروز پنج شنبه 15 شهریور 97 با اعلام این خبر توضیح داد: این همایش در تاریخ 16 لغایت 18 مهرماه امسال در اردبیل برگزار می گردد.

او تاکید نمود: به منظور گفتگو در حوزه گردشگری سلامت در این همایش از وزاری گردشگری کشورهای عضو اکو و نیز کشورهای عمان، قطر، عراق، گرجستان، اوکراین، بلاروس و کرواسی دعوت به عمل خواهد آمد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل با اذعان به مشارکت اتاق بازرگانی ایران، وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه و سازمان نظام پزشکی در این همایش ادامه داد: این رویداد فرصتی جهت گفتگو و تصمیم سازی در حوزه گردشگری سلامت و گردشگری حلال فراهم خواهد ساخت.

فلاحی میزبانی استان اردبیل در این رویداد را فرصت مغتنمی برای استان دانست و تاکید نمود: در این همایش می توان ایده های جدید توسعه گردشگری را دریافت نموده و در برنامه های آینده به کار بست.

او با اذعان به واقع شدن استان اردبیل در مرز شمال غرب کشور ادامه داد: یکی از قابلیت های گردشگری استان، گردشگری سلامت است و به منظور توسعه آن در امسال برنامه هایی هدف گذاری خواهد شد.

منبع: میراث آریا

به "حضور وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در همایش سلامت به میزبانی اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در همایش سلامت به میزبانی اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید