خبرنگاران طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در دزفول اجرا شد

به گزارش وبلاگ زیبا، دزفول- خبرنگاران- رئیس پلیس هدایت و رانندگی شهرستان دزفول گفت: طرح ممنوعیت و محدودیت تردد خودروهای غیربومی از امروز آدینه در شهرستان دزفول اجرا شد.

خبرنگاران طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در دزفول اجرا شد

سرهنگ محمد تدین پور آدینه شب در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ زیبا اضافه نمود: طبق این طرح پلاک هایی که مربوط به خارج از استان خوزستان هستند به خارج از شهرستان هدایت می شوند.

وی با بیان اینکه ماموران راهور در چهار گروه همه شهرستان را تحت پوشش قرار خواهند داد، گفت: هایپرمارکت ها، فروشگاه های عظیم، هسته مرکزی شهر، ورودی پارک ها و محل های تجمع رصد و خودروهای غیربومی به خارج از شهرستان هدایت می شوند.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی دزفول با تاکید بر اینکه خودروهای غیربومی اجازه تردد در سطح شهرستان را ندارند، اضافه نمود: برای مبارزه و کنترل بیماری کرونا، مسافرت ممنوع است و مسافران باید از حوزه استحفاظی شهرستان دزفول خارج شوند.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس اظهارداشت: رانندگان دزفولی که پلاک غیربومی دارند بعد از تعطیلات باید نسبت به تعویض پلاک خود اقدام نمایند.

سرهنگ تدین پور اضافه نمود: خودروهای غیربومی به مدت یک ماه توقیف و مبلغ پنج میلیون ریال جریمه خواهند شد.

آزمایش کرونای 89 نفر در بیمارستان عظیم دزفول مثبت شده که 54 نفر از این تعداد از شهرستان دزفول، 19 نفر از شوش، سه نفر از گتوند و 13 نفر از خارج از حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول هستند.

تا به امروز 11 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در این بیمارستان جان باخته اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در دزفول اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در دزفول اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید