درخواست باشگاه پرسپولیس از طرفداران: به فرودگاه نروید

به گزارش وبلاگ زیبا، اعضای تیم پرسپولیس پس از بازی هایی که منجر به راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا2020 شد، امشب (یکشنبه) به تهران بازخواهند گشت. طبق اعلام انجام شده، پرواز پرسپولیس امشب به وسیله فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران خواهد شد.

درخواست باشگاه پرسپولیس از طرفداران: به فرودگاه نروید

تیم فوتبال پرسپولیس امشب (یکشنبه) به وسیله فرودگاه امام خمینی (ره) به ایران بازخواهد گشت.

به گزارش باشگاه پرسپولیس: اعضای تیم پرسپولیس پس از بازی هایی که منجر به راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا2020 شد، امشب (یکشنبه) به تهران بازخواهند گشت. طبق اعلام انجام شده، پرواز پرسپولیس امشب به وسیله فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک دوباره موفقیت سرخپوشان به طرفداران عزیز و تشکر از حمایت های همه جانبه ای که داشتند، از طرفداران عزیز صمیمانه تقاضا دارد با توجه به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا در کشور و بالا رفتن احتمال انتقال و ابتلا به این ویروس در تجمعات، از حضور در فرودگاه امتناع نمایند تا هم سلامت اعضای تیم به خطر نیفتد و هم طرفداران عزیز با مسئله ای روبرو نشوند. البته به خوبی می دانیم که طرفداران پرشور پرسپولیس با اشتیاقی وصف ناشدنی منتظر بازگشت مربیان و بازیکنان با درایت و باغیرت پرسپولیس هستند.

تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس و مقامات ورزشی کشور، همراه با مدیران و مقام های باشگاه درمراسم استقبال از سرخپوشان حضور خواهند یافت.

منبع: عصر ایران

به "درخواست باشگاه پرسپولیس از طرفداران: به فرودگاه نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست باشگاه پرسپولیس از طرفداران: به فرودگاه نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید