سولسشایر: حضور لینگارد و مارسیال مقابل ولورهمپتون قطعی نیست

به گزارش وبلاگ زیبا، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد خروج دو بازیکن تیمش از تمرینات این تیم در آستانه بازی مقابل ولورهمپتون در جام حذفی انگلیس را تأیید کرد.

سولسشایر: حضور لینگارد و مارسیال مقابل ولورهمپتون قطعی نیست

به گزارش وبلاگ زیبا، اولگنار سولسشایر در نشست خبری پیش از بازی فردا (شنبه) تیمش مقابل ولورهمپتون در دور سوم جام حذفی انگلیس گفت که دو بازیکن دیگر تیمش جسی لینگارد و آنتونی مارسیال امروز بعد از تنها 15 دقیقه حضور در تمرینات، به خانه های خود برگشته اند. این در حالی است که علاوه بر آنها، من یونایتد اسکات مک تامینی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

او در این باره گفت: آنها یکسری مسائل جزئی داشتند، خب مصدومیت که نه و در واقع آنها بیمار شده اند. آنها دچار سرماخوردگی شده اند و این هم در این مقطع از فصل طبیعی است. من باید ببینم که فردا کدام یک از بازیکنان ما آماده هستند.

سولسشایر سپس از مصدومیت دوباره پوگبا که گفته می گردد او را برای یک ماه خانه نشین می نماید، گلایه کرد. پوگبا هر دو بازی رفت و برگشت تیمش مقابل منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه را از دست می دهد. این در حالی است که او از سی ام سپتامبر (هشتم مهر) هرگز در ترکیب اصلی منچستریونایتد به میدان نرفته است.

سولسشایر گفت: باز هم داستان قدیمی تکرار شده است. ما در دور سوم جام حذفی هستیم و داریم دوباره درباره پوگبا حرف می زنیم. او بعد از یک خانه نشینی طولانی مدت برگشت و واکنشی داشت، اما نتوانست مقابل برنلی به میدان برود. پل در قوزک پایش درد احساس می کرد. به همین دلیل از پای او عکسبرداری صورت گرفت و تعیین شد که او دوباره مصدوم شده است، اما این مصدومیت تشدید آسیب دیدگی سابقش نیست بلکه یک مصدومیت جدید است. مصدومیت پوگبا خیلی حاد نیست و همان طور که گفتم او را سه چهار هفته خانه نشین می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سولسشایر: حضور لینگارد و مارسیال مقابل ولورهمپتون قطعی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: حضور لینگارد و مارسیال مقابل ولورهمپتون قطعی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید