شفر کیارستمی می گردد!

به گزارش وبلاگ زیبا، آرمن ساروخانیان ، وینفرید شفر کنفرانس مطبوعاتی اش بعد از شکست مقابل سایپا و کنار رفتن از جام حذفی را با این جمله آغاز کرد: زندگی ادامه دارد.

شفر کیارستمی می گردد!

نگاه فلسفی شفر بعد از دومین باخت خانگی در شش روز را می توان نشانه استیصال مربی آلمانی دانست که ظاهرا به بن بست فنی رسیده و نمی تواند تیمش را به سطحی که طرفداران انتظار دارند، برساند.

شاعرانگی شفر اما چیزی نیست که باشگاه استقلال او را بابت آن استخدام نموده. نگاه مثبت او به ماجرا یادآور فیلم های زنده یاد کیارستمی است، ولی فوتبال و رقابت قوانین دیگری دارد و هیچ عینکی وجود ندارد که بعد از دو شکست متوالی تیمی مدعی مثل استقلال بتوان نکته مثبتی دید.

او از بازیکنان جدیدی گفته که هنوز با تیم هماهنگ نشده اند، ولی مگر یک مربی که سال گذشته هم روی نیمکت همین تیم بوده چقدر زمان می خواهد تا تیمش را بسازد؟ با گذشت یک سوم از لیگ استقلال با صدر جدول 9 امتیاز فاصله دارد، از جام حذفی کنار رفته و شفر تقریبا در تمام پست ها به انتخاب نهایی نرسیده.

آقای شفر، ما هم خوب می دانیم که زندگی ادامه دارد، ولی اگر این روند تغییر نکند و استقلال نتواند در لیگ به کورس قهرمانی برگردد، طرفداران ترجیح می دهند زندگی بدون شما ادامه پیدا کند. از مهره های سوخته کمیته فنی که اخراج را تجربه نموده اند می توانید بپرسید که در استقلال به هیچکس تا ابد وقت نمی دهند.

منبع: ایران ورزشی

به "شفر کیارستمی می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر کیارستمی می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید