صدای زنگ مدارس در اصفهان

به گزارش وبلاگ زیبا، تمامی مدارس مقاطع تحصیلی استان اصفهان از امروز فعالیت حضوری خود را شروع کردند.

صدای زنگ مدارس در اصفهان

به گزارش وبلاگ زیبا از اصفهان محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بیش از سه هزار مدرسه در استان در دوره های مختلف تحصیلی مجوز فعالیت حضوری دریافت نموده اند که از امروز فعالیت آموزشی و تربیتی آن ها به صورت مجازی نخواهد بود و به صورت ترکیبی و با گروه بندی دانش آموزان در مدرسه حضور می یابند.

وی اضافه کرد: برنامه آموزش حضوری باید به اطلاع اولیا و دانش آموزان برسد و آن ها مطلع شوند چه روز ها و در چه ساعت هایی کلاس به صورت حضوری برگزار می گردد.

اعتدادی گفت: با تصمیم و تصویب ستاد ملی کرونا بازگشت به فعالیت های حضوری، آموزشی و تربیتی مدارس از سوم مهرماه به صورت آرام، تدریجی و اقتضایی در حال اجراست که گروه اول مدارس روستایی، عشایری و دروس مهارت های فنی و کاردانش بود، گروه دوم مدارس متوسطه بودند که از نیمه آبان ماه فعالیت خود را شروع کردند و گروه سوم شامل مدارس ابتدایی و متوسطه اول هستند که از امروز آموزش حضوری را شروع کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: مدارس موظفند متناسب با امکانات و قابلیت های خود برای بازگشایی کلاس ها به صورت حضوری اقدام نمایند که مدیر مدرسه و شورای مدرسه برای حضور دانش آموزان در کلاس ها نقش کلیدی دارند، برنامه آموزش حضوری باید به اطلاع اولیا و دانش آموزان برسد و آن ها باید بدانند چه روز ها و در چه ساعت هایی کلاس به صورت حضوری برگزار می گردد.

اعتدادی تاکید نمود: قرار نیست همه دانش آموزان به صورت هم زمان در مدرسه حاضر شوند و با گروه بندی در قالب کلاس 15 نفره آموزش را فرا بگیرند، علاوه بر اینکه پیگیر هستیم چه مدارسی هنوز مجوز بازگشایی حضوری دریافت ننموده اند تا با برطرف همه موانع و نواقص مجوز آن ها نیز صادر گردد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدای زنگ مدارس در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدای زنگ مدارس در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید