علیرضا امامی فر: توقع داریم همه چیز دربی گیلان حرفه ای و دوستانه باشد، همه می دانند کریمی به دنبال بازی پاک و سالم است

به گزارش وبلاگ زیبا، علیرضا امامی فر و دیگر اعضای تیم فوتبال سپیدرود رشت انتظار دارند همه چیز تقابل فردای این تیم گیلانی با ملوان بندرانزلی حرفه ای و دوستانه باشد.

علیرضا امامی فر: توقع داریم همه چیز دربی گیلان حرفه ای و دوستانه باشد، همه می دانند کریمی به دنبال بازی پاک و سالم است

به گزارش خبرنگار وبلاگ زیبا از بندرانزلی، علیرضا امامی فر در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپیدرود رشت مقابل ملوان بندرانزلی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: از زمانی که کادر فنی و مالکان جدید سپیدرود را در اختیار گرفتند، یک برنامه کوتاه مدت و یک برنامه بلندمدت برای تیم در نظر گرفته شد. اولین دغدغه ما، آمادگی جسمانی تیم بود که بازیکنان باید به نقطه دلخواه مان برسند. در همین راستا به بازی تدارکاتی هم احتیاج داشتیم. جام حذفی با زمانی که به یک بازی تدارکاتی احتیاج داشتیم، مقارن گردیده است. بازی با ملوان یک بازی و محک خوب است، قبل از دو دیدار سخت با پرسپولیس و پیکان. با حضور در این مسابقه، می توانیم شرایط بهتری برای دو بازی بعدی داشته باشیم.

وی با انتقاد از برخی صحبت های مطرح گردیده توسط مسئولان استانی درباره این مسابقه گفت: در چند روز گذشته از مسئولان شهر و استان صحبت هایی شنیدیم که در جهت آرام کردن شرایط نبود. تفکر ما تفکری حرفه ای است و با آشنایی که از پورغلامی و بازیکنان ملوان داریم، انتظار داریم یک بازی جوانمردانه، آرام و تماشاگرپسند انجام دهیم و انجام می دهیم. از طرفداران دو تیم درخواست می کنم که ما را برای ارائه یک بازی زیبا کمک نمایند. حساسیت دربی باید باعث گردد که دو تیم بازی زیبایی ارائه نمایند.

مربی تیم تیم فوتبال سپیدرود توضیح داد: امیدوارم همه تماشاگران صحیح و سالم به استادیوم بیایند و صحیح و سالم به خانه های خود بازگردند. اینجا اسطوره ای به نام مرحوم سیروس قایقران را داشته که به مرد اخلاق معروف بوده است. توقع داریم همه چیز حرفه ای و دوستانه باشد و ممکن است هر نتیجه ای رخ دهد. البته چون در جام حذفی هستیم، یک تیم باید پیروز گردد. قطعاً دو تیم کوشش می نمایند به نتیجه دلخواه خود دست یابند.

امامی فر در واکنش به نقدها یک خبرنگار از اظهارات تنش برانگیز نماینده شهر رشت در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: نمی خواهم از فرد خاصی نام ببرم. دو تیم تاریخ و شخصیت بالایی دارند. مسلم است که وقتی میهمان دعوت می کنید، باید شرایط پذیرایی خوب باشد که فکر می کنم این رخ داده و می افتد. شخصیت علی کریمی شناخته گردیده است و همه می دانند به دنبال بازی پاک و سالم است. فکر می کنم این اتفاق فردا رخ بدهد. درخواست می کنم که طرفداران دو تیم، شخصیت خود و تیم شان را نشان دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علیرضا امامی فر: توقع داریم همه چیز دربی گیلان حرفه ای و دوستانه باشد، همه می دانند کریمی به دنبال بازی پاک و سالم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا امامی فر: توقع داریم همه چیز دربی گیلان حرفه ای و دوستانه باشد، همه می دانند کریمی به دنبال بازی پاک و سالم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید