فلاح: رقم قرارداد ایوانوویچ معقول و کمتر از مربیان داخلی است

به گزارش وبلاگ زیبا، مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: بودجه، تفاوت تیم ها معین می کند و هر تیم که پول بیشتر بدهد، طبیعتا بازیکن بهتری جذب می کند.

فلاح: رقم قرارداد ایوانوویچ معقول و کمتر از مربیان داخلی است

به گزارش وبلاگ زیبا، جعفر فلاح در نشست خبری تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا برای رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهار کرد: در سال های آغازین فعالیت باشگاه فرش مشهد، شرکت فرش مشهد حامی مالی این تیم بود و در قبال تبلیغات، به تیم کمک می کرد. باشگاه فرش مشهد در زمینه بازیکن سازی و استعدادیابی فعالیت می کند و بازیکنان می توانند تا رده سنی جوانان در این تیم بازی کنند. هدف از تشکیل تیم آویژه صنعت پارسا تحت پوشش دادن همین بازیکنان است که تا زمان مشخصی می توانند در تیم فرش مشهد حضور داشته و بعد از آن به تیم آویژه راه پیدا کنند تا در سطح نخست بسکتبال ایران نیز توانایی خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: حدود 80 درصد از آینده بسکتبال استان در فرش مشهد پرورش پیدا می کنند. فعالیت و کار باشگاه فرش مشهد با آویژه تداخلی ندارد و تنها تبادل این دو تیم در جذب بازیکنانی است که تا دوران جوانی در فرش مشهد بازی کرده، بعد از آن قراردادشان با باشگاه به اتمام رسیده و در صورت تایید کادر فنی و مربیان و مکاتبه با فرش مشهد، ممکن است به تیم آویژه صنعت پارسا راه پیدا کنند. هر سال با شرکت فرش و چرم مشهد جلسه داریم تا در خصوص حمایت مالی و تبلیغات به نتیجه برسیم.

مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا یادآور شد: جلسات خوبی با اعضای شورای شهر داشتیم و خوشبختانه سیاست شورای شهر و شهرداری مشهد کمک به تیم ها در سطح قهرمانی است. در سال گذشته به بسکتبال کم لطفی شد، اما امیدواریم طبق صحبت ها و قرارهایی که گذاشته شده، بتوانیم سهم بسکتبال را از بودجه ورزش قهرمانی بگیریم.

فلاح بیان نمود: یکی از مسائل ما، زمان تمرین است، زیرا 90 دقیقه برای انجام تمرین مفید کافی نیست. سرمربی نمی تواند در بازه زمانی یک ساعت و نیم تمرینات و برنامه های خود را اجرا کند. در حال رایزنی با اداره کل ورزش و جوانان استان هستیم تا بتوانیم زمان تمرین را به 120 دقیقه افزایش دهیم تا بازده مفیدتری داشته باشیم که البته هنوز پیروز نشده ایم.

وی اضافه کرد: بسکتبال قابل پیش بینی نیست. در فصل قبل تیم شهرداری گرگان به لطف بازیکن آمریکایی خود توانست قدرتش را به رخ آویژه بکشد و با همین بازیکن در پلی آف ما را شکست داد. این تیم در نهایت نائب قهرمان لیگ شد. بودجه، تفاوت تیم ها را مشخص می کند. تیم هایی هستند که بازیکنان خارجی و ملی پوش را به خدمت گرفته و بودجه شان با ما قابل مقایسه نیست.

مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: ما هم در حد توان کار کردیم و تقریبا توانستیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم، متاسفانه دو بازیکن به دلیل پیشنهاد خوب رقبا از تیم جدا شدند. هدف آویژه در لیگ امسال قرار دریافت در جایگاه فصل قبل است. امیدواریم رده ششم را برای خود حفظ کنیم. رقم قرارداد سرجان ایوانوویچ از بسکمک از مربیان داخلی لیگ، کمتر و معقول تر است.

فلاح خاطرنشان کرد: در قرارداد سرجان ایوانوویچ ذکر شده که وی باید نگاه ویژه ای به تیم های پایه داشته باشد، برگزاری کلینیک های استعدادیابی مختلف یکی از برنامه های سر جان است. براین اساس قرار است هر ماه کلینیکی در نقاط مختلف شهر برگزار شود تا بتوانیم از نوجوانان و جوانان دعوت کنیم تا زیر نظر ایوانوویچ تمرین کنند، مربیان هم می توانند در این کلینیک ها حاضر شوند و از دانش روز بسکتبال دنیا آگاه شوند. باشگاه آویژه به هیچ عنوان در سرمایه گذاری در رده سنی نوجوانان و جوانان نقشی ندارد، بلکه این وظیفه برعهده مربیان باشگاه فرش مشهد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فلاح: رقم قرارداد ایوانوویچ معقول و کمتر از مربیان داخلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلاح: رقم قرارداد ایوانوویچ معقول و کمتر از مربیان داخلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید