مدیریت شهری در منطقه 11 آماده بازگشایی مدارس می گردد

به گزارش وبلاگ زیبا، شهردار منطقه 11 تهران در آستانه ماه مهر، اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی مدارس در بخش های خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی را در شرایط شیوع بیماری کرونا تشریح کرد.

مدیریت شهری در منطقه 11 آماده بازگشایی مدارس می گردد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ زیبا، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی امور مرتبط به بازگشایی مدارس سطح منطقه با اعلام آمادگی مدیریت شهری گفت: نشست آنالیز و اقدامات استقبال از مهر1400 با موضوع آمادگی برای شروع سال تحصیلی نو با حضور معاونین امور اجتماعی فرهنگی و حمل و نقل وترافیک، نماینده های تاکسی رانی، اتوبوس رانی، پلیس راهور و سایر مدیران مربوطه در این منطقه برگزار گردید.

آبادیان با بیان این که الزام رعایت همه جانبه پیمان های بهداشتی و آموزش های مجازی در دستور کار قرار گرفته است؛ به همکاری سازمان های مرتبط در حضور نماینده آموزش و پرورش و اقدامات ترافیکی در دست اجرا اشاره نمود و اضافه نمود: اصلاح جداول، نصب تابلو های ترافیکی، خط کشی های عبور و مرور و کلیه اقدامات مربوطه با هماهنگی پلیس راهور برای کاهش بار ترافیکی در شعاع100متری مدارس به وسیله معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 در حال اجرا است.

او اضافه نمود: تمامی خطوط اتوبوس رانی و تاکسی رانی آمادگی ارائه خدمات با رعایت پیمان های بهداشتی از جمله نصب کاور بین مسافر و واکسیناسیون راننده ها و بعلاوه محدودیت در تعداد نفرات برای نشستن در سرویس مدارس را در نظر گرفته اند.

شهردار منطقه 11 اعلام کرد: بازسازی فضای سبز پیرامون مدارس تا شعاع یکصد متر، شست و شو و ضد عفونی مدارس، حذف زوائد بصری و جداره های پیرامون مدارس به وسیله همکاران حوزه خدمات شهری در حال اجرا است و در حوزه اجتماعی و فرهنگی هم تلاشمان به فراوری محتوای رسانه ای در شبکه های اجتماعی ویژه آموزش دانش آموزان است و هم چنین بروشوری شامل مطالب آموزشی در دست تهیه است که با بازگشایی مدارس در اختیار خانواده ها و دانش اموزان قرارخواهیم داد.

بر اساس این گزارش در این نشست نماینده آموزش و پرورش منطقه11 هم حضور داشت که در مورد مسائل و خواسته های مدارس از شهرداری این منطقه تبادل نظر نموده و مقرر شد تمامی اقدامات برای آمادگی استقبال از سال تحصیلی نو با رعایت شیوه نامه ها و بخشنامه های ستاد ملی کرونا انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مدیریت شهری در منطقه 11 آماده بازگشایی مدارس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت شهری در منطقه 11 آماده بازگشایی مدارس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید