مراکز پیش دبستانی و مهد کودک ها تعطیل شد، مدارس غیر حضوری شدند

به گزارش وبلاگ زیبا، سرپرست معاونت عمرانی استانداری تهران جزئیات جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران را تشریح کرد.

مراکز پیش دبستانی و مهد کودک ها تعطیل شد، مدارس غیر حضوری شدند

به گزارش وبلاگ زیبا، عابد ملکی سرپرست معاونت عمرانی استانداری تهران در انتها جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران در جمع وبلاگ زیبا اظهار کرد: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی در روز های سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه افزایش شاخص ها، پایداری هوا و ناسالم شدن هوا برای گروه های حساس و حتی در بعضی نقاط شرایط ناسالم برای تمام گروه ها را خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: نمایشگاه ها پرجمعیت باید به شهر آفتاب منتقل شوندو نمایشگاه های تخصصی هم باید در ساعات معین و مناسب برگزار شوند.

ملکی یادآور شد:نمایشگاه ها پرجمعیت باید به شهر آفتاب منتقل شوندو نمایشگاه های تخصصی هم باید در ساعات معین و مناسب برگزار شوند.

وی ادامه داد:مصوبات این جلسه به این توضیح است:

1. جلوگیری از تردد موتورسیکلت ها و خودرو های دودزا و آلاینده و فاقد معاینه فنی

2. ممنوعیت تردد شبانه کلیه خودرو های گازوئیلی سنگین

3. جلوگیری از فعالیت های عمرانی بزرگ شهری

4. جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در انتهاه های مسافربری 5. نظارت برای جلوگیری از سوزاندن پسماند و زباله 6. استقرار پایگاه های سیار اورژانس و هلال احمر در منطقه ها آلوده و پرتردد شهر 7. تعطیلی موقت واحد های صنعتی موثر در آلودگی هوا از جمله فراوری بتن، شن و ماسه

8. ممنوعیت استفاده سوخت مایع در صنایع مجاور شهر تهران 9. تعطیلی مهد کودک ها و پیش دبستانی 10. برگزاری کلاس های مدارس در منطقه ها 22 گانه و شهر های ری، پاکدشت، ورامین، پیشوا، جوادآباد، قرچک، اسلامشهر و چهاردانگه به صورت مجازی و غیر حضوری است.

11. توصیه به برگزاری کلاس های دانشگاه ها به صورت غیر حضوری 12. توصیه به شهروندان در مورد خودداری از استفاده از محیط های ورزشی سرباز

بیشتر بخوانید

فاجعه ای در آلودگی هوا تا دو سال آینده رخ می دهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مراکز پیش دبستانی و مهد کودک ها تعطیل شد، مدارس غیر حضوری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز پیش دبستانی و مهد کودک ها تعطیل شد، مدارس غیر حضوری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید