چین جزئیات اقداماتش برای افزایش مصرف در تعطیلات پیش رو را ارائه می دهد

به گزارش وبلاگ زیبا، رادیو بین المللی چین نوشت: همزمان با نزدیک شدن به تعطیلات جشنواره بهاره، برنامه ریز ارشد مالی چین اطلاعیه ای را با هدف افزایش مصرف و در عین حال کنترل دقیق کووید-19 منتشر کرد.

چین جزئیات اقداماتش برای افزایش مصرف در تعطیلات پیش رو را ارائه می دهد

به گفته کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین، این اطلاعیه در کوشش برای پیشبرد اقتصاد به منظور دستیابی به یک آغاز پایدار در سه ماهه اول سال و بعلاوه برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد مصرفی ساکنان و آزادسازی پتانسیل بازار داخلی تهیه شده است.

در این اطلاعیه آمده است که باید اقدامات متعددی برای برطرف نیازهای ساکنان در این جشن انجام گردد، از جمله کسب اطمینان از تامین مایحتاج روزانه، ارائه خدمات غیر تماسی بیشتر و یاری به شهروندان سالخورده برای جابه جایی راحت تر تا بتوانند با خیال آسوده در طول روزهای جشن به خانواده های خود بپیوندند.

بعلاوه چین سیاست هایی را برای ارتقای مصرف جشنواره های آنلاین و توسعه مصرف در منطقه ها روستایی مشخص نموده است. در این اطلاعیه آمده است که مصرف مربوط به صنعت برف یخ و بعلاوه فرهنگ و تفریح باید تشویق گردد و بعلاوه اضافه کرد که باید بیشتر از بخش خرده فروشی هوشمند حمایت گردد تا سرزندگی آن حفظ گردد.

کنفرانس کار مالی مرکزی چین با لحنی محکم در دسامبر 2021 اظهار داشت که چین در سال 2022 از سیاست های اقتصاد خرد خود برای تحریک نشاط در بازار و تعمیق اصلاحات ساختاری طرف عرضه با تمرکز بر هموارسازی گردش اقتصاد ملی استفاده خواهد نمود.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "چین جزئیات اقداماتش برای افزایش مصرف در تعطیلات پیش رو را ارائه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین جزئیات اقداماتش برای افزایش مصرف در تعطیلات پیش رو را ارائه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید