4430 خانوار روستایی کرمان از نعمت آب شرب بهره مند می شوند

به گزارش وبلاگ زیبا به نقل از روابط عمومی شرکت آبفار استان کرمان، علی رشیدی گفت: همزمان با هفته دولت در بخش های مختلف استان کرمان شاهد افتتاح پروژه های روستایی هستیم.

4430 خانوار روستایی کرمان از نعمت آب شرب بهره مند می شوند

وی اضافه کرد: 12 مجتمع روستایی در شهرستان های مختلف استان کرمان با تحت پوشش داشتن 18 روستا در انتظار بهره برداری از شبکه آب شرب بهداشتی هستند.

رشیدی با اشاره به اینکه در حوزه کیفیت بخشی به آب شرب نیز با توجه به ناپایداری منابع آب اقدامات زیادی انجام گردیده است، توضیح داد: 12مجتمع آبرسانی شامل 18 روستا و جمعیت هزار و 759 خانوار در قالب شش هزار و 145 نفر در هفته دولت از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفار استان کرمان بیان داشت: 119 هزار و 200 میلیون ریال اعتبار ملی و 40 هزار میلیون ریال اعتبار استان برای این مجتمع های آبرسانی هزینه گردیده است.

وی تاکید نمود: همچنین 13 پروژه تک روستایی نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

رشیدی با اشاره به اینکه این بهره برداری ها در قالب 17 افتتاحیه در هفته دولت روح تازه ای به کالبد جمعیت روستایی استان می دهد، گفت: سه روستا در کرمان، دو روستا در ارزوئیه، دو روستا در بافت و در هر یک از شهرستان های راور، سیرجان، عنبرآباد، فاریاب، کهنوج و جیرفت نیز یک روستا، در هفته دولت آبدار خواهند شد.

وی توضیح داد: پروژه های تک روستایی با هزینه 21 هزار میلیون ریال اعتبارات ملی و 122 هزار و 500 میلیون ریال اعتبار استانی اجرایی می شوند.

مدیرعامل شرکت آبفار استان توضیح داد: دو هزار و 671 خانوار روستایی با جمعیت 9 هزار و 15 نفر دراین تک روستاها چشم انتظار آبرسانی درهفته دولت هستند.

رشیدی بیان داشت: پروژه آبرسانی به مجتمع تمگران بندچاه رضا در قلعه گنج هفته آینده با حضور سرپرست استانداری کرمان و رئیس بنیاد مستضعفان کشور به بهره برداری می رسد.

این پروژه شامل 258 خانوار و با جمعیت هزار و 16 نفر است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "4430 خانوار روستایی کرمان از نعمت آب شرب بهره مند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4430 خانوار روستایی کرمان از نعمت آب شرب بهره مند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید