58 هزار دانش آموز منطقه 19 مخاطب آموزش های شهروندی

به گزارش وبلاگ زیبا، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 19 از اجرای طرح ویژه برنامه مدارس منطقه برای انتقال آموزش های شهروندی به دانش آموزان و بهره مندی 58 هزار نفر اطلاع داد.

58 هزار دانش آموز منطقه 19 مخاطب آموزش های شهروندی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ زیبا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی راهنمایی شهردار منطقه یکی از بسترهای مناسب برای انتقال آموزش های شهروندی را فضای مجازی و سامانه شاد بیان کرد و گفت: این آموزش ها با هدف آشنایی دانش آموزان با فعالیت های شهرداری و تغییر رفتار برای ایجاد شهروند مسئول و زیست مسئولانه شهری در محورهای 6 گانه حقوق و تکالیف شهروندی، ترافیک و آلودگی هوا، محیط زیست و پسماند، زیست مسئولانه شهری، مدیریت بحران و پیشگیری از کرونا در حال برگزاری است.

به گفته راهنمایی 58 هزار دانش آموز منطقه در مقاطع مختلف تحصیلی از این آموزش ها بصورت حضوری و مجازی در بستر شبکه های اجتماعی و سامانه دانش آموزی شاد بهره مند می شوند.

او ادامه داد: این منطقه با ایجاد گروه ها و کانال های مختلف محلی نیز بستر دیگری را برای انتقال آموزش ها در فضای مجازی ایجاد نموده که نزدیک به 20 هزار نفر در آن ها عضو هستند.

شهردار منطقه با بیان اینکه بخش حضوری آموزش های شهروندی در قالب اعزام کارشناسان به مدارس، برگزاری کارگاه های آموزشی، مسابقات آموزشی، اجرای تئاتر و مانور های ایمنی به دانش آموزان منتقل می گردد اضافه نمود: تا به امروز بیش از 2500 نفر از دانش آموزان از مانورها و نمایش های آموزشی با هدف آموزش مفاهیم شهروندی بصورت غیر مستقیم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بهره مند شده اند.

این مسئول ایجاد رضایت و انگیزه در دانش آموزان را یکی از اهداف مهم برنامه های آموزش شهروندی بیان کرد و اضافه نمود: به همین منظور در طول سال و مناسبت های مختلف مسابقاتی با موضوعات مرتبط با مدیریت شهری برگزار و از برگزیدگان تقدیر می گردد.

ازجمله این مسابقات برگزاری پویش گام دوم، نسل چهارم به مناسب ایام الله دهه فجر است که ویژه دانش آموزان منطقه تدارک دیده شده و تا 30 بهمن نیز ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "58 هزار دانش آموز منطقه 19 مخاطب آموزش های شهروندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "58 هزار دانش آموز منطقه 19 مخاطب آموزش های شهروندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید