راهیابی 10 ایده برتر به مراکز رشد در رویداد مدارس تابستانه داغ مهارتی

به گزارش وبلاگ زیبا، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به برگزاری رویداد مجازی مدارس تابستانه داغ مهارتی، گفت: با داوری های اجرا شده به وسیله 9 داور تخصصی، تعداد 43 ایده به مرحله نهایی رویداد راه یافتند که در مراسم اختتامیه 10 ایده برتر جهت دریافت جوایز و راهیابی به مراکز رشد انتخاب شدند.

راهیابی 10 ایده برتر به مراکز رشد در رویداد مدارس تابستانه داغ مهارتی

سید بهزاد علوی در گفت وگو با وبلاگ زیبا، با اشاره به برگزاری اولین رویداد ایده پردازی، اظهار کرد: اولین رویداد مجازی ایده پردازی مدارس تابستانه داغ مهارتی از 16 شهریور شروع شد و تا 18 شهریور در دانشگاه فنی و حرفه ای استان خوزستان برگزار گردید. هدف از برگزاری این رویداد بسترسازی مناسب برای ایجاد انگیزه در دانشجویان، اعضای هیأت علمی و مدرسین دانشگاه فنی و حرفه ای و سایر علاقه مندان، در زمینه تفکر سیستمی و استراتژیک، خلق ایده های نو و کاربردی جهت تبدیل به محصول و برطرف نیازهای بخش های مختلف حوزه های مالی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است.

وی اضافه نمود: در برگزاری رویداد مدارس تابستانه داغ مهارتی، سعی در بهره گیری از مزیت هم افزایی فعالیت های میان رشته ای در جهت مزیت آفرینی و خلق ارزش در حوزه های گوناگون کسب و کار است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به مخاطبان این رویداد، گفت: مخاطبان این رویداد متناسب با سطح و زمینه تخصصی، تیم هایی مشتمل بر دانشجویان، دانش آموختگان، اعضای هیأت علمی و مدرسین، کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای و صاحبان صنعت و حرفه هستند.

علوی با اشاره به محورهای این رویداد ادامه داد: محورهای تخصصی ایده ها شامل کسب و کارهای دیجیتال، کشاورزی و گیاهان دارویی، هنر، طراحی، مد و لباس، مکانیک و صنایع خودرو، مواد و صنایع شیمیایی، الکترونیک و فناوری اطلاعات بود.

وی با اشاره به راه یافتن 145 ایده به مرحله پیش رویداد اولین رویداد مدارس تابستانه داغ مهارتی، اضافه نمود: در طول این سه روز گردهمایی مجازی در پی ارتباط مستمر منتورها (مربیان) که شامل 5 منتور عمومی و 9 منتور تخصصی منتخب از برترین اساتید دانشگاه است، با شرکت کنندگان، از میان 306 ایده دریافتی در مرحله ثبت نام، تعداد 145 ایده به مرحله پیش رویداد راه یافتند. بعلاوه در خلال این مدت به منظور آشنایی بیشتر با فرآیندهای ایده پردازی و تجاری سازی ایده ها، هفت کارگاه آموزشی برگزار گردید.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان در خاتمه گفت: انتها با داوری های انجام شده به وسیله 9 داور تخصصی، تعداد 43 ایده به مرحله نهایی رویداد راه یافتند که در مراسم اختتامیه 10 ایده برتر جهت دریافت جوایز و راهیابی به مراکز رشد انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "راهیابی 10 ایده برتر به مراکز رشد در رویداد مدارس تابستانه داغ مهارتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی 10 ایده برتر به مراکز رشد در رویداد مدارس تابستانه داغ مهارتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید