نمایشگاه خودرو ژنو 2019؛ دورهمی 17 هزار اسب بخاری!

به گزارش وبلاگ زیبا، خبرنگاران - امین نقی زاده: نمایشگاه خودروی ژنو بهترین مکان ممکن برای رونمایی از جدیدترین سوپراسپرت های دنیا بوده و در سال 2019 نیز چندین خودروی فوق العاده در این رویداد مهم معرفی شده اند. در اینجا با یک حساب و کتاب ساده؛ متوجه شدیم که قدرت 18 خودروی سوپراسپرت مطرح و حاضر در نمایشگاه خودروی ژنو 2019؛ در مجموعه 17 هزار اسب بخار است.

نمایشگاه خودرو ژنو 2019؛ دورهمی 17 هزار اسب بخاری!

در ژنو 2019 خودرو هایی هستند که با یاری برق فعالیت نموده و با این حال هنوز هم سوپراسپرت های پلاگین هیبریدی در این نمایشگاه دیده می شوند. گران ترین خودروی معرفی شده در نمایشگاه ژنو، La Voiture Noire از کمپانی بوگاتی است. این خودرو از یک پیشرانه 16 سیلندر quad-turbocharged استفاده نموده و قدرت آن 1500 اسب بخار است! البته La Voiture Noire تنها یکی از خودرو های موجود در لیست ما بوده و در ادامه با سایر قدرت های حال حاضر دنیا آشنا خواهید شد.

استون مارتین AM-RB 003

استون مارتین AM-RB 003 را باید سومین عضو از خانواده مک لارن دانست که در حال رشد بوده و برای ساخت آن از موتوری پیشرفته استفاده شده است. در واقع فن آوری و طراحی استون مارتین AM-RB 003 درست شبیه به Valkyrie بوده و کمی پیشرفته تر شده است. در حال حاضر معین نیست که قدرت پیشرانه استون مارتین AM-RB 003 چند اسب بخار است؛ اما می دانیم که از یک پیشرانه v6 توربوشارژ و هیبریدی برخوردار خواهد بود. قدرت استون مارتین AM-RB 003 ممکن است همانند Valkyrie به 1160 اسب بخار نرسد؛ اما قطعا توان آن نزدیک به Valkyrie خواهد بود.

استون مارتین Vanquish Vision

وقتی به استون مارتین Vanquish Vision نگاه کنید؛ قطعا خودرو هایی مانند AM-RB 003 و Valkyrie برای شما اسب بازی هستند! استون مارتین Vanquish Vision یک مفهوم جدید را از خودروی mid-engine به نمایش گذاشته و می توان در آینده شاهد تردد آن در خیابان ها و جاده های مختلف دنیا بود. ستون مارتین Vanquish Vision یک خودروی زیباست؛ اما یک ایده بوده و استون مارتین هنوز در ابتدای راستا فراوری آن واقع شده است. قدرت این خودرو و پیشرانه آن هنوز نامعین است؛ اما قطعا یکی از قدرتمندترین خودرو های کمپانی استون مارتین بوده و قدرت آن بیشتر از 1160 اسب بخار خواهد بود.

Piëch Mark Zero

خودروی Piëch Mark Zero را باید یکی از جدیدترین خودرو های اسپرت و الکتریکی دنیا دانست. این خودروی کوپه از یک پیشرانه نسبتا قدرتمند و با توان 400 اسب بخار استفاده می نماید. شتاب صفر تا 100 خودروی مذکور 3.2 ثانیه بوده و در کمتر از پنج دقیقه باتری های آن به میزان 80 درصد شارژ می شوند! این آمار و ارقام بسیار امیدوار کننده بوده و باید منتظر حضور Piëch Mark Zero در خیابان ها باشیم!

GFG Style Kangaroo

خودروی GFG Style Kangaroo یکی از ابرخودرو های حاضر در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 بوده و در نوع خود بسیار جذاب است. این خودرو توسط تیم پدر و پسر؛ یعنی جورجتو جوجارو و فاریزیو جوجارو ساخته شده و حداکثر توان آن 483 اسب بخار است. در این خودرو از باتری هایی با ظرفیت 90 کیلووات، به همراه یک پیشرانه الکتریکی استفاده شده است. GFG Style Kangaroo قدرت پیشرانه را به تمام چرخ ها منتقل نموده و شتاب صفر تا 100 آن 3.8 ثانیه است. براساس اعلام کمپانی سازنده GFG Style Kangaroo؛ حداکثر سرعت این محصول تنها 249 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

Ruf CTR Anniversary

کمپانی RUF که نزدیکی فراوانی با کمپانی پورشه دارد؛ سال جاری خودروی CTR Anniversary را به نمایشگاه ژنو برده است. در خودروی مذکور از یک پیشرانه 3.6 لیتری twin-turbocharged استفاده شده و حداکثر سرعت آن حدود 360 کیلومتر در ساعت است.

مرسدس AMG GT R. Roadster

مرسدس AMG GT R. یک خودروی هیجان انگیز بوده و سال جاری آلمانی ها سنگ تمام گذاشته و نسخه رودستر آن را به نمایشگاه ژنو 2019 برده اند. این خودرو از یک پیشرانه 4 لیتری V8 و twin-turbocharged بهره می برد. پیشرانه مذکور توانی معادل با 577 اسب بخار دارد.

مک لارن 600LT

مک لارن 600LT یک سوپراسپرت فوق العاده است. برای خرید 600LT باید مبلغ زیادی به کمپانی مک لارن پرداخت کرد. مک لارن اکنون نسخه جدید 600LT را در ژنو 2019 به نمایش گذاشته و با تغییراتی همگان را وسوسه می نماید! این خودروساز بریتانیایی در 600LT جدید از یک پیشرانه نسبتا قدرتمند با توان 592 اسب بخار استفاده نموده است.

Ginetta Akula

خودروی Ginetta Akula یکی از بی نظیرترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 است. این کوپه دو نفره از ساختاری فوق العاده برخوردار بوده و از نظر فنی معینات قابل قبولی دارد. در Ginetta Akula از یک پیشرانه V8 و 6 لیتری با توان 600 اسب بخار و گشتاور 602 نیوتن متر استفاده شده است.

بنتلی کانتینتال GT Number 9 Edition by Mulliner

بنتلی نسخه GT Number 9 Edition by Mulliner از مدل کانتینتال را به مناسبت 100 سالگی خود ساخته است! در این خودرو شاهد بروز شدن چهره کانتینتال GT بوده و در محیط داخلی آن از چرم و چوب با کیفیتی استفاده شده است. این خودروی لوکس به یک پیشرانه 6 لیتری W12 و twin-turbocharged مجهز شده و حداکثر توان آن 626 اسب بخار است.

لامبورگینی Huracán Evo Spyder

لامبورگینی سقف مدل Huracán خود را برداشته و این بار به Huracán Evo Spyder رسیده است! این خودرو از یک پیشرانه 5.2 لیتری V10 با توان 630 اسب بخار و گشتاور 583 نیوتن متر استفاده می نماید. شتاب صفر تا 100 این محصول 3.1 ثانیه است.

فراری F8 Tributo

فراری در مدل F8 Tributo از توان پیشرانه V8 و twin-turbocharged خود بهره می گیرد. پیشرانه مذکور مشابه با موتور مورد استفاده در مدل 488 Pista بوده و 710 اسب بخار قدرت دارد. شتاب صفر تا 100 خودروی F8 Tributo به 2.9 ثانیه رسیده و مطمئنا با شروع فراوری آن در اوایل سال 2020 شاهد قدرتنمایی یکی از محبوب ترین خودرو های فراری خواهیم بود.

لامبورگینی آوانتادور SVJ Roadster

لامبورگینی در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 از نسخه SVJ Roadster مدل آوانتادور رونمایی کرد. این سوپراسپرت قدرتمند از توان یک پیشرانه 6.3 لیتری V12 با توان 770 اسب بخار استفاده می نماید. پیشرانه مذکور شتاب صفر تا 100 نسخه SVJ Roadster مدل آوانتادور را به 2.9 ثانیه رسانده است.

پوریتالیا Berlinetta

اگر شما نام پوریتالیا را نشنیده اید؛ هیچ اشکالی ندارد! زیرا این خودروساز اولین محصول خود را با نام Berlinetta به نمایشگاه ژنو 2019 برده است. Berlinetta از یک پیشرانه 5 لیتری V8 و یک موتور الکتریکی در عقب خود استفاده نموده و حداکثر توان آن در مجموع 965 اسب بخار است. شتاب صفر تا 100 این خودروی ناشناخته 2.7 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن 334 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

Hispano Suiza Carmen

خودروی Hispano Suiza Carmen یک محصول تمام الکتریکی بوده و تنها 19 دستگاه از آن ساخته خواهد شد. این خودرو از باتری های لیتیوم یون T-shaped استفاده نموده و حداکثر توان آن 1000 اسب بخار است. کمپانی سازنده این خودروی عجیب ادعا می نماید که حداکثر سرعت Hispano Suiza Carmen به 399 کیلومتر در ساعت رسیده و شتاب صفر تا 100 آن کمتر از سه ثانیه خواهد بود.

بوگاتی La Voiture Noire

حداکثر توان پیشرانه بوگاتی La Voiture Noire حدود 1500 اسب بخار است. پیشرانه La Voiture Noire به چهار توربوشارژ مجهز شده و 16 سیلندر است. این ابرخودروی جذاب اکنون به عنوان گران قیمت ترین خودروی دنیا شناخته می گردد.

Koenigsegg Jesko

سوئدی ها با سوپراسپرت Koenigsegg Jesko به نمایشگاه خودروی ژنو 2019 رفته اند. خودروی Koenigsegg Jesko از یک پیشرانه twin-turbocharged با حجم 5 لیتر و از نوع V8 استفاده می نماید. پیشرانه مذکور توانی معادل با 1600 اسب بخار داشته و حداکثر سرعت Koenigsegg Jesko را به 482 کیلومتر در ساعت می رساند.

پینینفارینا Battista

کمپانی معروف پینینفارینا در نمایشگاه ژنو 2019 با خودروی Battista حضور پیدا نموده است. خودروی مذکور به چهار پیشرانه الکتریکی مجهز شده و حداکثر توان آن 1900 اسب بخار است. پینینفارینا ادعا می نماید که شتاب صفر تا 100 خودروی Battista نزدیک به 2 ثانیه خواهد بود.

ریماک C-Two

کمپانی ریماک با رونمایی از مدل C-Two خود را پادشاه نمایشگاه ژنو نموده است. C-Two یک هیولای تمام الکتریکی با توان 1914 اسب بخار بوده و در کمتر از 12 ثانیه سرعت آن به 299 کیلومتر در ساعت می رسد.

منبع: برترین ها

به "نمایشگاه خودرو ژنو 2019؛ دورهمی 17 هزار اسب بخاری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه خودرو ژنو 2019؛ دورهمی 17 هزار اسب بخاری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید