پرسپولیس یک-ذوب آهن صفر: پرسپولیس شجاع در دو قدمی صدر

به گزارش وبلاگ زیبا، بازی پرسپولیس - ذوب آهن در نیمه اول مهیج و تماشایی دنبال شد اما در نیمه دوم چیزی نداشت.پرسپولیس یک نیمه خوب بود اما ذوب آهن در هر دو نیمه خوب نبود.سرخ ها اما دوباره با گل سه امتیازی شجاع برنده شدند.

پرسپولیس یک-ذوب آهن صفر: پرسپولیس شجاع در دو قدمی صدر

سه شنبه 1397،9،13، بازی معوقه از هفته یازدهم هجدهمین دوره لیگ برتر، استادیوم آزادی، ساعت:16:15 دقیقه ، تماشاگر:حدود 22 هزار نفر

پرسپولیس یک

گل:شجاع خلیل زاده(15)

ذوب آهن صفر

داور:سید مهدی سیدعلی

یاری ها:حسن ظهیری و آرامان اسعدی

اخطار:حمید بوحمدان و هادی محمدی(ذوب آهن)، امید عالیشاه ، علی علیپور ،کمال کامیابی نیا و علیرضا بیرانوند(پرسپولیس)

اخراج:میلاد فخرالدینی(ذوب آهن 87)

بازیکن برتر:شجاع خلیل زاده(پرسپولیس)

پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه(سعید حسین پور 85)، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، بشار رسن(محمد احسان حسینی 3+90)، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، آدم همتی، علی علیپور(محمد امین اسدی 78) و گادوین منشا

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ذوب آهن:رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، میلاد شیخ فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده، حمید بوحمدان، محسن مسلمان ، ابوذر صفرزاده(علی خدادادی 88)، محمدرضا حسینی، ماریون سیلوا(محمدرضا عباسی 83) و رضا حبیب زاده(محمد زبیر نیک نفس 75)

سرمربی: علیرضا منصوریان

  • خلاصه بازی پرسپولیس 1 - ذوب آهن 0 (ویدیو)

    دقایق ابتدایی مسابقه استادیوم تحت تاثیر خداحافظی سیدجلال حسینی از تیم ملی بود.بعد از مراسم ابتدای مسابقه تماشاگران هم در دقیقه 4 به قولی که داده بودند عمل کردند و نام کاپیتان سرخ ها را فریاد زند.

    اولین موقعیت بازی دقیقه 7 با ضربه ایستگاهی عالیشاه و ضربه سر رو به عقب منشا به وجود آمد که توپ از بالای دروازه ذوب آهن بیرون رفت.لحظاتی بعد همکاری نوراللهی و بشار می توانست پرسپولیس را به گل برساند که ضربه بشار ضعیف و عجیب بود.

    دقیقه 14 پرسپولیس با یک ضربه ایستگاهی حساب شده و ضربه سر سیدجلال در آستانه گلزنی نهاده شد اما در شرایطی که سرخ ها اعتقاد داشتند خطای هند مدافع ذوب اتفاق افتاده توپ بلاک شد.همین توپ در یک رفت و برگشت کرنری برای سرخ ها به همراه داشت .کرنری که عالیشاه به شکل زیبایی ارسال کرد و شجاع خلیل زاده با پرشی بلند و ضربه ای دیدنی توپ را به تور چسباند تا پرسپولیس را پیش بیاندازد.

    دقیقه 22 حمله سازماندهی شده پرسپولیس در نهایت با ارسال عالی ربیع خواه و ضربه سر درخشان علیپور همراه شد اما رشید مظاهری با یک سوپرواکنش توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید تا اندوخته سرخ ها به 2 نرسد.

    پرسپولیس که برتری کاملی بر حریفش داشت دقیقه 30 با پاس عمقی بشار موقعیت دیگری خلق کرد. این بار علیپور در جدال دوباره با مظاهری و در شرایطی که زاویه اش تنگ شده بود در موقعیت تک به تک دروازه ذوب را نشانه گرفت که توپ با برخورد به پای مظاهری گل نشد.

    دقیقه 42 و بعد از اینکه لحظاتی تعادل در بازی برقرار شده بود نوراللهی با پاسی قطری سعی داشت علیپور را در موقعت گل قرار بدهد اما مهاجم سرخ ها نقش بر زمین شد و صدای اعتراض او و طرفداران برای پنالتی بلند شد.

    نیمه دوم ذوب آهن جلو آمد و در دقایق ابتدایی بازی در نیمه پرسپولیس دنبال شد اما ارسال های این تیم با خروج های بموقع بیرانوند بی اثر ماند.دقیقه 55 فخرالدینی نفوذی انفرادی به محوطه جریمه سرخ ها داشت و خودش را زمین انداخت تا یک کارت زرد دیگر برای ذوب ها ثبت گردد.

    دقیقه 58 ضربه ایستگاهی مواج عالیشاه پرسپولیس را صاحب موقعیتی دیگر کرد که باز هم مظاهری توپ را از زیر طاق دروازه اش بیرون کشید.بعد از این موقعیت پرسپولیس کمی جلو مد اما یا توان کنترل بازی در نیمه حریف را نداشت یا می خواست توانش را برای بازی بعد مدیریت کند.

    بعد از دقایقی که بازی بدون صحنه ای خاص دنبال شد ذوب آهن انتها در دقیقه 66 موقعیت پیدا کرد اما شوت صفرزاده از بالای دروازه بیرانوند بیرون رفت.این تنها موقعیت 6050 درصدی تیم اصفهانی در این مسابقه بود.

    هر چه از زمان نیمه دوم گذشت بازی سرد و سردتر شد.پرسپولیس در خط میانی بازی را داده بود و ذوب آهن قدرت حفظ توپ و موقعیت سازی نداشت.همین شد که بازی چیزی حدود بیست دقیقه به خواب رفت تا اینکه فرار دقیقه 77 علیپور انتها پرسپولیس را صاحب شانس کرد که باز هم خروج بموقع مظاهری باعث شد توپی که از پای علیپور جدا شده بود با دفع گلر ملی پوش ذوبی ها به زمین مسابقه برگردد.

    در ربع پایانی مسابقه برانکو انتها جوان هایش را به بازی فرستاد اما نتوانست شرایط بازی را به سود خودش تغییر دهد.در آن سوی میدان هم ذوب آهن فوق العاده بی خطر و بی آزار بود و حملات احساسی این تیم نتوانست دروازه بیرانوند را تهدید کند.در لحظات پایانی هم تیم منصوریان ده نفره شد تا او انتها به برانکو ببازد و سرخ ها با این برد به دو قدمی صدر جدول برسند.

    بیشتر بخوانید:

    • برانکو: یک نامه بفرستند که حق ندارید قهرمان شوید
    • مسلمان و برانکو، آشتی با یک برداشت!
    • سیدجلال: مردم برایم سنگ تمام گذاشتند
منبع: ایران ورزشی

به "پرسپولیس یک-ذوب آهن صفر: پرسپولیس شجاع در دو قدمی صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس یک-ذوب آهن صفر: پرسپولیس شجاع در دو قدمی صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید