25 مدل شومیز دخترانه جدید، زیبا و منحصر به فرد

به گزارش وبلاگ زیبا، چه کسی از خرید کردن و مهمانی رفتن بدش می آید؟! اما، تصور جلوی کمد پر از لباس ایستادن و به چی بپوشم (؟) فکر کردن، معضل بی پایانیست که در آن تنها نیستید.

25 مدل شومیز دخترانه جدید، زیبا و منحصر به فرد

خوشبختانه، تنوع شومیز های دخترانه موجود در بازار و فروشگاه های آنلاین به قدری زیاد شده است که تا حدی از معضل چی بپوشم کاسته شده است. فروشگاه های آنلاین علاوه بر اینکه در وقت و انرژی شما صرفه جویی می نمایند، گزینه های بی شماری را نیز برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهند. (البته همزمان جیب شما را نیز خالی تر می نمایند!)

در ادامه ابتدا مجموعه ای بی نظیر از انواع مدل شومیز دخترانه زیبا و منحصر به فرد را مشاهده می کنیم؛ سپس به 6 قاعده کلی برای انتخابی درست و مناسب اشاره خواهیم کرد.

کلکسیونی از 25 مدل شومیز دخترانه برای تمام سلیقه ها

مدل شومیز دخترانه چهارخانه رنگی یقه هفتمدل شومیز گلدار دخترانه آستین بلندمدل شومیز آستین بلند دخترانه سفید طرح دارست شومیز سفید گلدار دخترانه با شلوار برای بهار و تابستانست شومیز آستین پفی سفید دخترانه با شلوار جین و دستمال گردنست شومیز دخترانه آف شولدر 2020 با شلوار سرمه ای و کمربند پهن زرد رنگمدل شومیز تاپ کات آستین پفی دخترانه سفیدمدل شومیز گلدار استوایی دخترانه مناسب برای بهار و تابستانمدل شومیز یقه هفت گلدار دخترانه زرد خردلیمدل شومیز آستین بلند دخترانه گلدار یقه هفت باز ست شده با شلوار کبریتیشومیز آستین پفی بلند دخترانه قرمز مدل اورسایز یقه هفت ست شده با شلوار جینشومیز راه راه صورتی دخترانه مدل آف شولدر پاپیون دار خاصمدل شومیز گلدار دخترانه تابستانه و بهاره آستین کوتاهمدل شومیز دخترانه 2020 گلدار آستین کلوش زرد زعفرانیشومیز گلدار دخترانه با رنگ سال 2020 مدل آستین پفی سه ربعیست شومیز دخترانه گلدار آستین بلند با شلوار جین مدل دار و توربانشومیز آستین پفی دخترانه خال خالی مدل آف شولدر

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس مجلسی اسپرت دخترانه برای سلیقه های مختلف

ست شومیز دخترانه صورتی راه راه آف شولدر گره دار با شلوار جین فاق بلند و کیف صورتیشومیز دخترانه صورتی جیغ آف شولدر مدل کراپ تاپست شومیز دخترانه زرشکی آستین کلوش مدل رومی یک طرفه با شلوار جین زاپ دار اسکینی

بیشتر ببینید: کلکسیونی از 30 مدل لباس مجلسی زرشکی برای سلیقه های مختلف

مدل شومیز مجلسی دخترانه آستین بلند ساتن با رنگ سبز 2020مدل شومیز دخترانه گلدار مجلسی آستین پفی با یقه ایستادهشومیز آستین پفی بلند دخترانه مدل اورسایز طرح دارست شومیز دخترانه اسپرت آستین بلند یاسی گره دار با شلوار جینشومیز پلنگی مجلسی دخترانه آستین پفی بلند مدل یقه ایستاده

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس مجلسی پلنگی + راهنمای ست کردن

6 قاعده کلی برای انتخاب شومیز دخترانه

1. با تناسبات بازی کنید

بدیهی است شما باید توجه را به سمت نقاط قوت اندام خود جلب کنید. بازی با تناسبات یعنی اگر بالاتنه درشتی دارید، توجه را به سمت پایین تنه جلب کنید. برعکس، اگر فرم اندام گلابی دارید، با پوشیدن شلوار مشکی و بستن دستمال گردن یا پاپیون دور گردن، توجه را به قسمت فوقانی اندام خود جلب کنید.

2. در هماهنگی زیاده روی نکنید!

ست کردن بیش از حد هم رنگ ها و نقش ها چندان خوشایند نیست؛ به جای آن ترکیب های مکمل را امتحان کنید.

3. بخش های برهنه را آگاهانه انتخاب کنید

نیازی نیست چیز های زیادی برای نگاه کردن مردم در نگاه اول در اختیارشان بگذارید! برای مثال، اگر شومیز دخترانه کراپ تاپ انتخاب نموده اید، بازو ها و پا ها را پوشیده نگه دارید.

4. از جادوی لباس زیر غافل نشوید

هیچ چیز به اندازه انتخاب لباس زیر مناسب در ظاهر شومیز شما موثر نیست. سینه ها باید دقیقا وسط آرنج و شانه قرار گیرد.

5. همه باید یک پیراهن سفید کلاسیک داشته باشند

دقت کنید، کرم و استخوانی نه! شومیز سفید. چه بهتر اگر شومیز آستین پفی و یا گره دار باشد. از قلم نیاندازید که برای از بین بردن تفاوت رنگ دندان ها در مقابل رنگ سفید شومیز، بهتر است رژ لبی پر رنگ با ته رنگ سرد انتخاب کنید.

6. جواهرات صرفا زرق و برق ندارند

گوشواره ها نقش مهمی در نشان دادن فرم صورت شما دارند. برای مثال، گوشواره های آویز بلند، صورت شما را کشیده تر نشان می دهند. بنابراین، اگر صورت باریک و بیضی شکل دارید، به جای آویز های بلند به سراغ گوشواره های گل میخ کوتاه و درخشان بروید. حتی اگر باسن بزرگی دارید، با گردنبد می توانید توجه را از باسن به سمت قسمت فوقانی اندام خود جلب کنید. در نهایت باید اشاره کنیم که گوشواره های رنگ روشن و درخشان، مانند مروارید، چهره شما را باز تر خواهند کرد.

حرف آخر

همانطور که مشاهده کردید، مدل شومیز ساتن با دنیای دخترانه عجین است. شما می توانید نمونه های جذاب و متنوع تری از آن را نیز در این مطلب دنبال کنید.

از قلم نیاندازید که شما می توانید در انتهای این مطلب، سوالات و تجربیات خود را با ما و دیگر همراهان انگیزه به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت جوابگوی سوالات شما خواهند بود.

منبع: مجله انگیزه

به "25 مدل شومیز دخترانه جدید، زیبا و منحصر به فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 مدل شومیز دخترانه جدید، زیبا و منحصر به فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید