مدیریت چند ناحیه آموزش و پرورش اصفهان به زنان واگذار گردد

به گزارش وبلاگ زیبا، عباس رضایی عصر شنبه در همایش زنان محور مقاومت و توسعه گفت: در زمان حضور خود در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بیمارستان شهید بهشتی صرفاً از وجود خانم ها برای اداره آن استفاده شد چراکه این پتانسیل قوی در خانم ها بود و ظرفیت زنان را در حوزه های مدیریتی بسیار بالا دیدیم.

مدیریت چند ناحیه آموزش و پرورش اصفهان به زنان واگذار گردد

وی با تأکید بر اینکه زنان پایه های توسعه جامعه در ابعاد مختلف هستند، اضافه نمود: اعتقاد ما بر این است که زنان در چنین برهه حساسی از لحاظ مالی و اجتماعی باید به یاری مردان بیایند و کشور را از این وضعیت نجات دهند.

استاندار اصفهان با تأکید بر لزوم استفاده از پتانسیل زنان در ابعاد مختلف جامعه توضیح داد: امیدواریم زمینه اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در وزارت کشور بیشتر باشد چراکه پتانسیل زنان جامعه ما ظرفیت با اهمیتی است.

وی گفت: عزم همه مسئولان در طول سالهای گذشته بر این بوده است که از حضور نیمی از جمعیت که زنان هستند در جامعه استفاده نمایند تا به دستاوردهای بزرگی دست یابند.

زنان امروز باید در مدیریت مالی خانواده یاری نمایند

معاون امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان نیز در این همایش گفت: زنان به عنوان یکی از ارکان مهم مالی در خانواده امروز ضروری است در مدیریت مالی خانواده بیش از پیش به موضوع اسراف توجه داشته باشند و از منابع خانواده به درستی استفاده نمایند.

سهیلا اثنی عشران گفت: زنان به عنوان یکی از ارکان مهم مالی در خانواده امروز ضروری است در مدیریت مالی خانواده بیش از پیش به موضوع اسراف توجه داشته باشند و از منابع خانواده به درستی استفاده نمایند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نیازمندان در جامعه گفت: نباید به اقشار آسیب پذیر بی توجه بود و احیای مسئولیت اجتماعی به معنای همین توجه به نیازمندان است و باید فرهنگ همدلی را با این کار بالا ببریم.

معاون امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان اضافه نمود: درصد تحصیلات عالیه زنان و دختران ما در طول سال های گذشته همچنان رو به رشد بوده که این خود نویدبخش آینده ای روشن در حوزه زنان است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدیریت چند ناحیه آموزش و پرورش اصفهان به زنان واگذار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت چند ناحیه آموزش و پرورش اصفهان به زنان واگذار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید