تئاتر

شکست ژانر اجتماعی از انیمیشن در سینما

انیمیشن پسر دلفینی در هفته هفتم اکران خود با فروش 62 هزار قطعه بلیط همچنان صدر نشین جدول فروش بلیط سینما ها است.

29 مهر 1401

معرفی هتل ساردور در شهر وان ، 3 ستاره

هتل sardur، هتل ساردور وان، سه ستاره در یکی از شهرهای بسیار زیبای ترکیه است، موقعیت مکانی این هتل تا شهر وان 1.5 کیلومتر فاصله دارد، نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه وان است که 6 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

12 شهریور 1401

بازیگر قبل انقلاب: هنرپیشه آمریکایی گفت دست کثیفت را به ماشین محبوبم نزن

فیلم منتشر شده از روایت مرتضی عقیلی بازیگر سرشناس سینمای قبل از انقلاب ایران درباره مواجهه با پیتر فالک به یکی از پربیننده ترین ویدیو ها در اینستاگرام تبدیل شده است.

19 مرداد 1401

برترین هتل های مقرون به صرفه روستوف نا دونو؛ روسیه

روستوف نا دونو از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است و به مرکز جنوب روسیه معروفیت دارد؛ با انتخاب هتل های ارزان سفری ارزان را در این شهر تجربه کنید.

1 خرداد 1401

58 هزار دانش آموز منطقه 19 مخاطب آموزش های شهروندی

خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 19 از اجرای طرح ویژه برنامه مدارس منطقه برای انتقال آموزش های شهروندی به دانش آموزان و بهره مندی 58 هزار نفر اطلاع داد.

18 اردیبهشت 1401

اعضای هیات داوران چهلمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

مسعود نقاش زاده اعضای هیأت داوران بخش سودای سیمرغ در چهلمین جشنواره فیلم فجر را معرفی کرد.

16 اسفند 1400

تقویت اعتقادات مذهبی 54 درصد مردم در دوران کرونا

خبرگزاری خبرنگاران- نتایج آخرین نظرسنجی مرکز افکارسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با اسم دیدگاه مردم درخصوص کرونا نشان می دهد اعتقادات مذهبی 54 درصد مردم در دوران کرونا تقویت شده است.

17 مرداد 1400

بازیگران و کارگردان های سرشناس پیش از شهرت چه کاره بودند؟

جام جم/ دنیای رنگین و پرزرق و برق سینما، خیلی ها را به این اشتباه می اندازد که زندگی و کسب و کار سینماگران همواره پر رونق است و پولشان از پارو بالا می رود.

12 فروردین 1400

نمایش میهن پرستی ترامپ در کوه راشمور

جولان بیرحمانه ویروس کرونا در امریکا نیز نتوانست مانع از نمایش جدید دونالد ترامپ شود تا او این بار نه تنها چند ساعت مانده به جشن ملی استقلال امریکا سوژه جدیدی را به دست مخالفان و رسانه ها بدهد، که آنها را به این باور برساند که در روز استقلال امریکا، با...

9 شهریور 1399

جشنواره های فجر نماد هنر ایران است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنر ایرانی ارتباط وسیع و عمیقی با مردم داشته و جشنواره های فجر نیز نماد هنر ایران بودند و این را در فضای این دهه نشان خواهند داد.

29 اسفند 1398

ارمنستان، سرزمین کهن

ارمنستان کجاست؟ارمنستان کشوری در قفقاز جنوبی است. همسایگان این کشور از غرب ترکیه، از شمال گرجستان، از شرق جمهوری آذربایجان و از جنوب ایران و نخجوان هستند. نزدیکی این کشور با امکانات تفریحی و جاذبه های تاریخی و طبیعی، به گزینه محبوبی نزد ایرانیان بدل...

2 مهر 1398

عرصه های پژوهشی در فیزیک امروز آنالیز می گردد

برنامه سخنرانی با عنوان عرصه های پژوهشی در فیزیک امروز در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می گردد.

2 مرداد 1398

بزرگ ترین مرکزآموزشی فرهنگی دانش آموزی اصفهان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگاران، در جریان سفر دکتر محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و با حضور استاندار اصفهان، مدیرعامل بنیاد برکت، اعضای هیأت مدیره و معاونان این بنیاد، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار نجف آباد، مدیرکل...

16 اردیبهشت 1398

تاکید قطب الدین صادقی بر کوشش برای اعتلای تئاتر کُردی

دبیر جشنواره تئاتر کردی سقز گفت: ثبت جشنواره تئاتر کُردی سقز در تقویم جشنواره های ایران دستاورد بزرگی است.

7 اردیبهشت 1398

امدادگران 16 استان در روز دوم رفاقت مهر با یکدیگر رقابت کردند

به گزارش خبرنگاران، سیدجواد میرحسینی عصر امروز در حاشیه برگزاری این مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات کشوری رقابت مهر از روز گذشته با حضور خواهران امدادگر از سراسر کشور به میزبانی یزد شروع شده و 300 نفر از خواهران امدادگر هلال احمر...

1 اردیبهشت 1398

بلیت فروشی آلبوم خانوادگی شروع شد، رونمایی از پوستر نمایش

به گزارش خبرنگاران، بلیت فروشی سه روز ابتدایی نمایش آلبوم خانوادگی به نویسندگی و کارگردانی سعید هاشم زاده شروع و همزمان پوستر آن با عکاسی و طراحی موسی هاشم زاده رونمایی شد.

9 آبان 1397